سه شنبه 11 مهر 1391 - 10:19

رضایت زارعی از روند عملیات گازرسانی به کاکان

بویر نیوز: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: نسبت به گذشته عملیت گازرسانی به منطقه کاکان سرعت و پیشرفت خوبی داشته و تا پایان امسال یا سه ماهه نخست سال آینده مردم از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

خبرگزاری فارس: روند عملیات گازرسانی به کاکان رضایت‌بخش است

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی کاکان و همچنین پی‌گیری مشکلات کشاورزان این منطقه اظهار کرد: همواره پی‌گیر عملیات گازرسانی به کاکان هستم چرا که این منطقه یکی از سردترین نقاط استان و یا حتی کشور است که مردم آن به گاز خانگی بیش از هر چیز دیگری نیاز دارند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عملیات گازرسانی به این منطقه 27 کیلومتر است که اکنون با شدت و سرعت عملیات اجرایی آن در دست اقدام بوده و رضایت کاملی از اجرای این پروژه داریم.

زارعی ادامه داد: در تلاش هستیم و فشار می‌آوریم که این پروژه تا پایان امسال و حداکثر تا پایان سه ماهه نخست سال آینده به اتمام رسیده و بیش از این مردم کاکان را منتظر نگذاریم.

وی گازرسانی به مناطقی همچون کاکان را سخت توصیف کرد و گفت: به علت صعب‌العبور بودن منطقه کار جهادی روی این پروژه انجام می‌شود و مسئولان شرکت گاز نظارت خوبی بر روند تکمیل آن دارند که از مجموعه آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

* خدمات کشاورزی در کاکان ضعیف است

نماینده مردم بویراحمد و دنا به دیگر دغدغه خود در منطقه کاکان اشاره کرد و گفت: کشاورزی کاکان نیز از جمله دغدغه‌های ما بوده که کار زیادی برای این منطقه انجام نشده و آب کشاورزی آن با همه توانمندی‌هایی که از نظر باغداری و کشاورزی دارد هنوز با مشکل مواجه است.

زارعی ادامه داد: در بازدید از روستای منصورخانی لوله‌های آب را مشاهده می‌کنید که بلااستفاده بوده و کشاورزان از نظر تأمین آب برای باغات خود با مشکل روبرو هستند.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: کاکان با این همه ظرفیت در بخش کشاورزی باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد که ما نیز به عنوان نماینده مردم هم پی‌گیری کرده و هم تذکر می‌دهیم.

وی نداشتن صنایع تبدیلی دامی و کشاورزی در چنین مناطقی را یکی از کمبودهای محسوس در بخش تولید دانست و گفت: در استان ما در این ارتباط کارهای نیم‌بندی صورت گرفته که باید هر چه زودتر آن‌ها را رونق دهیم و یکی از مناطق مستعد برای ایجاد صنایع تبدیلی در آن منطقه کاکان است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=13209
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    اقای زارعی معاونین گاز را با معامله با صیدالی ناتوان وضعیف تعویض کردی وحالا چون نظرت تامین شد از بهبود روند گاز صحبت می کنی بخاطر خدمت شتابان وضروی گاز به مردم کل استان صیدالی باید تعویض می شد نه معاونین فدای ایشان میشد

دیدگاه شما