چهارشنبه 5 مهر 1391 - 23:59

تبدیل دانشکده نفت گچساران به دانشگاه صنعتی!

بویرنیوز: فرماندار گچساران گفت: همه مسئولان اجرایی گچساران برای تبدیل و ارتقای دانشکده نفت و گاز این شهرستان به دانشگاه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد همت جمعی ویژه دارند.

خبرگزاری فارس: همت مسئولان برای تبدیل دانشکده نفت گچساران به دانشگاه صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جلسه هماهنگی راه‌اندازی دانشکده نفت و گاز این شهرستان که با حضور رئیس دانشگاه یاسوج و مسئولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: راه‌اندازی دانشکده نفت و گاز گچساران از خواسته‌های دیرینه مردم و مسئولان این شهرستان بوده که نقش مهمی در توسعه فرهنگی، علمی، اقتصادی شهر دارد.

وی با اشاره به هزینه 25 میلیارد ریالی احداث دانشکده نفت و گاز گچساران ادامه داد: این پروژه از مصوبات سفر اول رئیس جمهور و هیئت وزیران به گچساران بوده که اعتبار آن از محل کمک‌های وزارت نفت اختصاص یافته است.

شفیعی با تشکر از پیشنهاد رئیس دانشگاه یاسوج مبنی بر تبدیل دانشکده نفت و گاز گچساران به دانشگاه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ما با همت جمعی شورای اداری و همه دستگاه‌های اجرایی گچساران، برای تبدیل دانشکده نفت و گاز این شهرستان به دانشگاه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد شبانه‌روز تلاش خواهیم کرد.

اختصاص اعتبار برای دانشکده نفت و گاز گچساران

فرماندار گچساران یادآور شد: در راستای تحقق تبدیل دانشکده نفت و گاز گچساران به دانشگاه صنعتی استان جلسه‌ای با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

شفیعی افزود: هفته آینده جلسه تکمیلی و اصلاحی کمیسیون برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد و اختصاص اعتبار برای دانشکده نفت و گاز گچساران این جلسه مطرح می‌شود و اعتباری به عنوان یک هدیه اختصاص خواهد یافت تا حرکتی ماندگار شود.

شفیعی با اشاره به موضوع اینترنت و فیبر نوری دانشکده نفت و گاز گچساران یادآور شد: این موضوع مربوط به اداره مخابرات بوده که در سطح ملی و استانی در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار گچساران ابراز داشت: جلسه‌ای با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل مخابرات استان برگزار می‌کنیم و در زمینه مصوبه مورخه هفت فروردین 85 هیئت وزیران مبنی بر خدمات‌رسانی مخابرات در بخش انتقال شبکه فیبر نوری برای دانشگاه به صورت رایگان تصمیم‌گیری می‌شود.

شفیعی خاطرنشان کرد: پروژه‌های بیمارستان 96 تختخوابی، دانشگاه پیام نور و دانشکده نفت و گاز گچساران در یک مسیر قرار دارند و می‌توانند با هماهنگی، هزینه انتقال فیبر نوری را کاهش دهند.

تأمین سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان به مدت یک هفته به صورت رایگان توسط شهرداری، در اختیار قرار دادن یک سانس سالن ورزشی، استخر و یک زمین چمن فوتبال برای دانشجویان این دانشکده در هفته به صورت رایگان، تأمین امنیت دانشگاه توسط نیروی انتظامی، هماهنگی در زمینه سرویس ایاب و ذهاب، فضای خوابگاهی و تهیه غذای دانشجویان و اساتید از دیگر مصوبات این جلسه بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12780
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما