چهارشنبه 5 مهر 1391 - 19:58

رئیس دانشگاه یاسوج را عوض کنید

بویرنیوز:

استاندار کهگـــــــیلویه و بویراحمد که بعد از حضور در بین دانشــــــجویان دانشگاه آزاد گچساران، این‌بار در بین دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی یاسوج حاضر شد تا نشان دهد، که قبل از یک چهره‌ی اجرایی و عمرانی، استانداری دانشــــگاهی است.

سید حسین صابری در سالن کنفرانس طبقه سوم دانشکده علوم‌انسانی دانشگاه‌آزاد یاسوج،  در سالن نیمه‌ پر به سئوالات حاضرین پاسخ گفت.

RECO00593 رئیس دانشگاه یاسوج را عوض کنید

گرچه به نظر‌ می‌رسید اطلاع‌رسانی در این‌خصوص به خوبی انجام‌نگرفته بود، چرا که اکثر افرادی که در این جلسه حضور داشتند از کارکنان، پرسنل و  برخی اساتید دانشگاه‌آزاد بودند و استقبال دانشجویان از این نشست دانشـــــجویی‌ خوب نبود.

یکی از دانشجویان در سئوالی از استاندار خواست که رئیس دانشگاه‌یاسوج را تغییر دهید؟ چرا که دانشجویان از نحوه مدیریت ایشان اعتراض و گلایه دارند؟

استاندار در پاسخ به سخنان این دانشجو گفت: من چند روزی آمدم به این استان و شناخت چندانی نسبت به مسائلی که فرمودی ندارم و همیشه یک مدیر آنطوری که زیر مجموعه‌ها دوست دارند، انتخاب نمی‌شوند.

وی ادامه داد: مدیران همیشه آگاهانه و عالمانه‌انتخاب نمی‌شوند و اگر کسانی دنبال تغییر هستند، نباید مدیران به مراتب ضعیف‌تر از مدیران فعلی را انتخاب کنند.

حسین صابری اظهار کرد: اگر به نتیجه رسیدم که تغییر مدیری شرایط کار را بهتر می‌کند، شک نکنید که این‌کار را انجام می‌دهیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12767
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما