سه شنبه 4 مهر 1391 - 8:00

جمعه جدال برق و شهرداری یاسوج

بویرنیوز: سرمربي تيم فوتبال شهرداري ياسوج درمورد بازي روز جمعه مقابل برق شيراز گفت: به ما اعلام کرده اند که بازی برگزار می شود.

پرسپولیس برق

سایت گل-با رایزنی آیت اللهی نایب رییس فدراسیون فوتبال، مشکل پرونده استیل آذین و برق شیراز حل شد تا تیم شیرازی بتواند در لیگ دسته اول حضور یابد.آیت اللهی روز گذشته ابتدا به اداره ورزش و جوانان تهران رفت و توانست موافقت قطعی مدیرکل  جهت این انتقال را اخذ نماید و سپس در نشست با رییس هیئت فوتبال تهران ، این هیئت را به ثبت نقل و انتقال راضی نمود. در این بین از روابط بین الملل فدراسیون هم خواسته بود استعلامی به فیفا فرستاده و در خصوص بدهی استیل آذین به تومبا کوویچ کسب تکلیف کرده که آنها هم این انتقال را بلامانع دانسته اند. عاقبت در نشست ظهر دیروز سازمان لیگ او توانست مجوز حضور برق در لیگ یک را بگیرد تا روز جمعه تیم نارنجی پوش شیرازی در شیراز میزبان شهرداری یاسوج باشد.

جمشيد غديري سرمربي تيم شهرداري ياسوج هم با تایید خبر برگزاری این بازی گفت : تيم ما تيم آماده اي است و تاكنون تمام تلاش خود را براي جلوگيري از ورود حواشي به اين تيم گرفته ايم و منبعد نيز اجازه نخواهيم داد تيم دچار حاشيه شود.غديري افزود: مديرعامل باشگاه تاكنون همكاري بسيار خوبي با ما داشته و ايشان در برآوردن نيازهاي تيم ازهيچ كوششي دريغ نكرده و يكپاچگي وصميميت بين عوامل وبازيكنان تيم مرهون زحمات وخدمات وي است و مطمئنا بچه ها نيز براي كسب رضايت ايشان كه تلاش براي انجام بازيهاي خوب و رعايت اخلاق ومنش پهلواني است  و همچنين شاد كردن دل هواداران و مردم خونگرم استان كهگيلويه وبويراحمد همه تلاش خود را به كار خواهند گرفت.

سرمربي تيم فوتبال شهرداري ياسوج درمورد بازي روز جمعه مقابل برق شيراز گفت: به ما اعلام کرده اند که بازی برگزار می شود.تيم يكدست شهرداري ياسوج درزمين واقعا فوتبال بازي ميكند درست است مقابل ايرانجوان نتيجه را واگذار كرديم اما تيم ما در تمامي لحظات بازي ازحريف سر بود ولي شانس با تيم بوشهري يار بود وسه الي چهار توپ بچه هاي ما به تير دروازه آنها اصابت كرد به هرحال بايد از گذشته درس گرفت .روز جمعه نيز براي كسب نتيجه و سه امتياز به شيراز مي رويم وقطعا با پتانسيلي كه در بازيكنان وجود دارد بادست پر برمي گرديم.

قرار است در مورد دوبازی معوقه برق با نیروی زمینی و مس رفسجان، کمیته انضباطی اظهار نظر نماید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12650
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما