سه شنبه 4 مهر 1391 - 7:36

ورود پیام نور کهگیلویه و بویراحمد به انتخابات

بویرنیوز:

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دانشگاه با ایجاد فضای باز سیاسی به دور از سیاسی‌کاری وارد انتخابات ریاست‌جمهوری آینده خواهد شد.

خبرگزاری فارس: ورود بصیرت‌مندانه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ریاست‌جمهوری

رضا یوسفوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باید در همه عرصه‌ها از جمله تولید علم و دانش و فرهنگ‌سازی در جامعه پیشقدم باشند، اظهار کرد: پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد به همین منظور همایش‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی متعددی برگزار کرده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر کرسی‌های آزاداندیشی دارند چراکه معظم‌له بصیرت‌افزایی را لازمه حرکت ملت به سمت پیشرفت می‌داند و این بصیرت است که می‌تواند چراغ راه دانشجویان در برابر تهدیدات باشد.

یوسفوند از فضای باز سیاسی در دانشگاه پیام‌نور این استان یاد کرد و گفت: به دانشجویان اعلام کرده‌ایم که می‌توانند تشکل‌های دانشجویی را در این دانشگاه فعال کنند و هر لحظه آمادگی همکاری با آنها برای تسهیل در راه‌اندازی این تشکل‌ها را داریم.

این مسئول دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این مطلب که نباید به دشمن برای تخریب وجهه انقلاب و نظام فرصت داد، افزود: دانشجویان ما به آن سطح از بلوغ و آگاهی رسیده‌اند که در برابر توطئه‌ها دارای تحلیل باشند و هر حرکت ضد فرهنگ اسلامی را با بصیرت فرهنگی خود جواب دهند که این رشد و تعالی در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری متبلور خواهد شد.

یوسفوند دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد را پیشگام در برپایی کرسی‌های آزاداندیشی دانست و گفت: در آینده و در سال تحصیلی جدید با توجه به تحولات شتابنده ملی و بین‌المللی به خصوص در زمینه بیداری اسلامی قصد برگزاری باکیفیت‌تر اینگونه اقدامات فرهنگی را داریم.

وی انتخابات آینده ریاست‌جمهوری را برای نظام اسلامی با اهمیت دانست و گفت: چشم دوستان و دشمنان انقلاب به این انتخابات است و کمترین انحراف ما موجبات خوشنودی آنها را فراهم می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد وظیفه دانشگاه و دانشجو را در چنین مواردی بسیار خطیر دانست و گفت: باید با روشنگری و پرهیز از سیاسی‌کاری و تفکرات بسته سیاسی و ورود به برخی جناح‌بندی‌های مورد دلخواه دشمن تنها با تکیه بر بینش ناب دانشجویی که ریشه در تعالیم دینی و اسلامی دارد در این عرصه ورود پیدا کنیم.

یوسفوند پرهیز از خط‌بازی و سیاسی‌کاری را برنامه مهم خود در عرصه فعالیت‌های سیاسی دانشگاهی در این دانشگاه دانست و گفت: با چنین رویکردی همراه با سایر اقشار تنور انتخابات ریاست ‌جمهوری یازدهم را گرم خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12637
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما