یکشنبه 2 مهر 1391 - 15:31

بزرگواری این بار حرف های خوبی در مجلس زد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

نمایندگان مخالف دوفوریت طرح تسریع در روند بازسای مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی معتقدند که این طرح باید به صورت جامع‌تر تصویب شود تا بتوان از آن برای تمام کشور استفاده کرد.

 حجت‌الاسلام سید محمد علی بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه)‌در سخنانی به عنوان اولین مخالف دوفوریت طرح تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: همه جای ایران سرای من است و باید همه مصوبات مجلس براساس قانون اساسی باشد.

وی درادامه بند 9 اصل سوم قانون اساسی را مورد اشاره قرار داد و گفت: طبق این اصل باید عدالت در همه جای کشور برقرار شود،‌ بنابراین باید این قانون و مصوبه را جامع‌تر در نظر بگیریم تا برای تمام کشور مورد استفاده قرار گیرد.

بزرگواری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه همه جای ایران در خطر زلزله قرار دارد تصریح کرد: باید براساس عدالت حرکت کنیم و عدالت ما اجازه نمی‌دهد که این چنین قانون تصویب کنیم.

در ادامه این جلسه محمدقسیم عثمانی نماینده بوکان در مجلس در سخنانی به عنوان دومین مخالف دوفوریت طرح مذکور اظهار داشت:‌باید قانون بگونه‌ای مصوب شود که برای هر نقطه دیگری از ایران اسلامی بتوانیم از آن قانون جامع استفاده کنیم.

وی افزود:‌اینکه برای زلزله یک منطقه قانون بنویسیم با شأن قانونگذاری مغایرت دارد و بهتر بود عنوان این طرح، تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله زده و مدیریت بحران زده برای همه کشور نوشته می‌شد تا هر جا هر اتفاقی می‌افتاد می‌توانستیم از این قانون استفاده کنیم.

عثمانی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد:‌اگر محتویات این طرح را نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که برخی قسمت‌های این طرح با قانون اساسی مغایرت دارد  و باید بگویم از این طرح چیزی به مردم نمی‌رسد.(فارس)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12529
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    عجب

  2. سید رضا گفت:

    سلام بر سید دوست داشتنی

  3. مرادی گفت:

    افرین بر حاج آقا با نظرات خردمندانشان

  4. علی گفت:

    آی گل گفتی

  5. بزرگواری گفت:

    بزرگواری و حرف خوب!!!!!!!!!

  6. ياسوج گفت:

    بالاخره يك حرف خوبي هم زدي دمت گرم

دیدگاه شما