یکشنبه 2 مهر 1391 - 11:13

کمالوندی: کهگیلویه و بویراحمد از برترین‌های جشنواره رضوی در کشور است

بویرنیوز:

مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان در زمینه برگزاری جشنواره رضوی در زمینه‌های مختلف از برترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

خبرگزاری فارس: کهگیلویه و بویراحمد از برترین‌های جشنواره رضوی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز مراسم اختتامیه جشنواره ملی آیینی فرهنگ رضوی از آفتاب به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، معاون وزیر ارشاد، نمایندگان مردم و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به ارائه گزارش کار این جشنواره پرداخت و اظهار کرد: این استان میزبان نخستین جشنواره ملی آیینی رضوی است که با شرکت 48 گروه آغاز به کار کرد و در این بین هفت گروه در مسابقات موفق به کسب امتیاز در این دوره شدند.

امین کمالوندی اظهار کرد: پنج سال است که به باشگاه جشنواره رضوی وارد شده‌ایم و استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار میزبانی آن را دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های ارائه شده به جشنواره اشاره کرد و گفت: در این جشنواره شهرستان‌های هفت‌گانه استان با برگزاری مسابقات آثار برگزیده خود را به جشنواره ارائه داده‌اند که پوسترسازی دعای باران به میزبانی گچساران، شعر فارسی از دنا، خوش‌نویسی سلسلة‌الذهب از دهدشت و شعر محلی از بهمئی به کار خود پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: دوندگان جاده ولایت جمعه هفته گذشته وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند و با تدارک برنامه‌های مفصل از سوی این سازمان به استقبال آن‌ها رفتیم که استقبال مردم کهگیلویه بسیار رضایت‌بخش بود.

کمالوندی در ادامه یادآور شد: مردم شهرستان مارگون با حضور مسئولان این شهرستان به استقبال دوندگان ولایت آمدند و به خاطر علاقه شدید به ثامن‌الحجج میدانی به نام امام رضا (ع) در آن جا نام‌گذاری شد.

وی از برگزاری جشنی به همین مناسبت در امامزادگان شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه خبر داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12499
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کمال گفت:

    جناب کمالوندی بکوبرای فرهنک استان چکارکردی

دیدگاه شما