یکشنبه 2 مهر 1391 - 11:00

وقتی تاجگردون هم به خاطر منافع شخصی منتقد مدیران می شود

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: تاجگردون شخصیت دوست داشتنی و محبوبی حتی در میان منتقدان خود دارد و انتظار مردم از تاجگردون این است که به مسائلی بپردازند که منافع عمومی در آن نهفته باشد و غیر از این هم از ایشان انتظار نمی رود.

اما موضع ایشان در قبال پیام نور و انتقاد ایشان از این دانشگاه از کانال سایت های منتسب به ایشان کمی قابل تامل است.

باید اذعان نمود که دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر جهش های قابل توجهی داشته و دروغ نیست اگر بگوییم کم حاشیه ترین محیط دانشگاهی کنونی استان همین دانشگاه پیام نور است و لازم است تا با حمایت مجموعه مدیریت این کار تداوم یابد.

احداث سریع ساختمان های دانشگاه پیام نور و افزایش ظرفیت دانشجو و رشد بی سابقه رشته های تحصیلی همه و همه گواهی از آن دارد که این دانشگاه در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد.

معترض شدن به مدیریت پیام نور به بهانه آنکه در جذب هیئت علمی هیچ گچسارانی وجود ندارد کار درست و معقولی نیست؛ چرا که متولی جذب و فراخوان هیئت علمی خود وزارت علوم است نه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد!

بر فرض اگر در شیراز یک گچسارانی هیئت علمی شد آنجا هم باید اعتراض کنند که چرا گچسارانی هیئت علمی شده است!

به گزارش بویرنیوز خواهر زاده آقای تاجگردون در این آزمون شرکت کرده و مردود شده و آیا به این دلیل که ایشان نمره نیاورده باید اقدامات مدیران خوب را زیر سوال ببریم!

امید است آنچنان که از دکتر تاجگردون توقع می رود ایشان از مدیران پرکار حمایت کنند ولی البته اگر اعضای پذیرفته شده از اقوام مدیر دانشگاه باشند ما هم با آقای تاجگردون هم راه شده و انتقاد می کنیم چیزی که البته وجود نداشته.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12468
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علوي گفت:

    درودبرغلامرضاتاجگردون لطفاشماديگه ازتخريب دكتردست بردارين

    • باتو گفت:

      آخی دکترتون نمیدونه که جذب هیئت علمی از طریق وزارت علوم انجام میشه نه خود دانشگاه؟؟؟
      میگم دکتراشو از کجا گرفته؟

  2. احمدي گفت:

    دكتردوستت داريم خداپشت وپناهت باشه ايشالا

  3. دوستت دارم تاجكردون گفت:

    اميد وارم بله هاي ترقي آقاي تاجكردون برقي باشه

  4. دانشجو گفت:

    دکتر به کسی میگن که سالها پشت میز نزد اساتید شاگردی کنه تاج گردون پشت کدوم میز شاگردی کرده که لقب دکتر گرفته آیا با یه سفر خارجه رفتن دکتر میشیم اگه اینجوریه تا ماهم بریم

  5. ركوعي گفت:

    حيف اسم دانشجوكه ادب نداره حرمت دكترمملكت رانگهداره زنده باددكترتاجگردون

  6. صادق گفت:

    اين دانشگاه تا زماني كه تحت مديريت و حاكميت آقايان بود. هيچ پيشرفتي نداشت . در طول 3 سال گذشته گامي به جلو برداشته است .ميتوانيد مقايسه كنيد.

  7. ناشناس گفت:

    اشکال اساسی مسئولین ما ان است که پس از کسب قدرت تمامی اعتماد مردم را برای مافع شخصی خود مصادره میکنند. از اقای تاجگردون انتظار میرود به کلیت منافع استان بیندیشند.

  8. دانشجوی سابق گفت:

    جذب هیئت علمی که شده اینترنتی و از طریق هیئت جذب مرکز پس چرا به رئیس دانشگاه و یا تاجگردون یا هر کسه دیگه داستان میبندید

دیدگاه شما