جمعه 31 شهریور 1391 - 11:12

زارعی بدون جایگزین از کهگیلویه و بویراحمد رفت

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز:

  زارعی در حالی استان کهگیلویه و بویراحمد را هفته گذشته ترک کرده و به استان یزد رفته  که هنوز جایگزینی در کهگیلویه و بویراحمد برای وی مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار بویرنیوز به نقل از یک منبع آگاه زارعی مدیرکل شعب بانک صادرات استان کهگیلویه و بویراحمد هفته گذشته  در استان یزد به عنوان رئیس جدید شعب این استان معارفه شد و این در حالی است که جایگزین ایشان در استان کهگیلویه و بویراحمد  هنوز مشخص نیست.

در همین حال به گفته منابع آگاه دو گزینه به عنوان جانشینان زارعی در بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد مطرح هستند.

اولی هدایتی از اعضای هیئت مدیره بانک صاردارت استان کرمان که اصالتا لر کازرون می باشد و دومین گزینه کریمی معاون آقای زارعی در بانک صادرات کهگیلویه و بویراحمد  که اصالتا اهل منطقه زیدون می باشد..

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12422
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. 11 گفت:

    واقعا کلک باز و دودره بازی سایت بویر

  2. رضا گفت:

    از هرکجا بیان از فارس نیان. کازرونی نورآبادی شیرازی همشون اهل پارتی بازی و دوست و رفیق بازی اند. همون زیدونی بهتره . چرا از هم استانیها نمیزارن؟

  3. جواب به رضا گفت:

    حالا که یک غیر بومی رئیس می شه زورت گرفته ؟
    ولی موقعی یک یاسوجی رئیس تو یک استان دیگه میشه باعث افتخارتونه

    • رضا گفت:

      برای این که اینا که گفتم وقتی میان نوه و نتیجه و نبیره شونم با خودشون میارن سرکار. همون بهتر که نیان. اگر یاسوجیا جاهای دیگه پارتی بازی کردن هم حقشون اخراجه. یاعلی

    • دهاتی گفت:

      به طور معمول همشهری بازی و رابطه بازی نزد استان فارسی ها شدید است. یاسوجی ها و غیر یاسوجی ها هرجا پاک و صادقانه خدمت کنند افتخار همه اند اما اگر بروند و محیطی را که در آن رزق و روزی میخورند به مرکز حرام خوری و قوم و قبیله تبدیل کنند باید انداختشون بیرون. اگر دکتر ملک حسینی به جای خدمت به مردم کشور(نه شیراز) سعی میکرد فامیلای یاسوجی را جمع کند و کار خدمتش به خیانت تبدیل میشد قطعا مردم شیراز از خدمتش در می آمدند. هر چند هنوز هم حرمت زبان و فرهنگش را بعضی ها نگه نداشته اند. اما در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نبوی زاده کارش شده است نسب کازرونی ها و نورآبادی ها و تحقیر بچه های زحمت کش استان. خوب آدم مارگزیده از ریسمان سیاه و سفید میترسه.

  4. غريبه گفت:

    اه اه اه
    نبوي زاده را نگو كه فقط پدر ومادر خودش را نياورده سركار

دیدگاه شما