پنجشنبه 30 شهریور 1391 - 15:33

تحصیل 5000 دانشجوی جدید در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

بویرنیوز:

: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال تحصیلی جدید افزون بر 5 هزار دانشجوی جدید در این دانشگاه برای علم‌آموزی ثبت‌نام می‌کنند.

خبرگزاری فارس: تحصیل 5000 دانشجوی جدید در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسفوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله شاهد گسترش میل و رغبت دانش‌آموزان برای حضور در دانشگاه پیام‌نور برای ادامه تحصیل هستیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 50 درصد از خروجی دانش‌آموزان این استان دانشگاه پیام‌نور را برای تحصیلات عالیه خود برگزیده‌اند که نشان از اعتماد عمومی به این دانشگاه است.

یوسفوند ادامه داد: اکنون پذیرش و حضور 80 درصد از این تعداد 5 هزار دانشجوی جدید در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد قطعی بوده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته آمادگی کامل برای تشکیل کلاس‌ها در سال آینده تحصیلی را داریم.

وی به افزایش رشته‌های تحصیلی در این دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: رشته‌هایی همچون منابع طبیعی و کشاورزی را به برخی از واحدها که در مناطق مستعد کشاورزی و منابع طبیعی قرار دارند از جمله چرام و مارگون و همچنین واحد یاسوج اضافه کردیم.

این مسئول ارشد دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام دانشجویان در سال تحصیلی جدید را از تاریخ اول تا هفتم مهرماه امسال اعلام کرد و گفت: دانشجویان بدون حضور فیزیکی می‌توانند به صورت الکترونیکی در این دانشگاه ثبت‌نام کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن توجیهی در واحدهای چندگانه دانشگاهی این استان خبر داد و گفت: جشن توجیهی ما از 10 تا 20 مهرماه امسال به تناوب در واحدهای دانشگاهی پیام‌نور استان برگزار می‌شود.

یوسفوند همه زیرساخت‌ها برای سال تحصیلی جدید در این دانشگاه و در کهگیلویه و بویراحمد را آماده دانست و گفت: واحدهای کوچک جدیدالتأسیس فاز اول آن‌ها به اتمام رسیده و فاز دوم آن‌ها نیز در سال آینده به اتمام خواهد رسید که پس از آن بخش عمده‌ای از مشکلات فضای فیزیکی ما برطرف خواهد شد.

این مسئول افزود: در واحدهای بزرگ و در مراکز شهرستان‌ها هیچ مشکلی از حیث فضای دانشگاهی وجود ندارد و در مرکز استان نیز با بهره‌برداری از سایت جدید دانشگاه با اطمینان خاطر سال تحصیلی را آغاز خواهیم کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12381
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما