چهارشنبه 29 شهریور 1391 - 19:28

استاندار جدید تکلیف تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد را مشخص کرد

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز/کریم بنام:

: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه و قلم به سؤالات آن‌ها پاسخ داد.

خبرگزاری فارس: مشروح پاسخ‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سؤالات خبرنگاران

حسین صابری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در بخش پایانی نخستین نشست خبری خود در کسوت استانداری این استان به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و دیجیتال پاسخ گفت.

آنچه در ادامه می‌آید مشروح پاسخ‌های وی به سؤالات متعدد خبرنگاران و حواشی این نشست است.

 

* استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همه تعهدات مدیران و استانداران قبلی در زمینه‌های مختلف البته در چارچوب قانون پایبند هستم.

* صابری در پاسخ به سؤالی در خصوص تغییر مدیران این استان بیان کرد: بالاخره تکلیف خودتان را مشخص کنید یک عده می گویند صابری آمده تا به هم بریزد چرا دیگر شروع نمی‌کند و عده‌ای دیگر می‌گویند چرا می‌خواهد این کار را بکند، ولی واقعیت این است که تغییر مدیر باید با در نظر گرفتن همه جوانب و ملاحظات باشد تا تصمیمی که در این زمینه اتخاذ می‌شود، قدمی به جلو باشد و گرهی از مشکلات برطرف شود.

 

*در شروع کارم در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از آنکه بلافاصله بعد از چند ساعت شورای اداری تشکیل دادم، با موجی از انتقادات مواجه شدم که وی آمده تا مدیران را به کار و جلسه بگیرد، فلانی بداخلاق است و از این جور حرف‌ها ولی واقعیت این است که تشکیل این جلسه برای خارج شدن از فضای تبریک‌ها و خوش‌آمدگویی‌هایی بود که با آمدن یک مدیر جدید معمولا وجود دارند.

صابری تاکید کرد: اگر خوش‌اخلاقی به این است که هر چه دیگران گفتند بگوییم چشم، من بد اخلاق‌ترین فرد هستم ولی اگر اخلاق به رعایت حق و انصاف باشد خوش‌اخلاق‌تر از خودم نیست.

* استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که آیا نمایندگان مجلس به شما تضمینی داده‌اند که تا پایان دولت و بیشتر از آن در این استان بمانید و آیا مطمئن هستید که بعد از چند ماه به دنبال تغییر شما نیستند، گفت: اگر نماینده‌ای برای عزل من تلاش کند من کیف می‌کنم و احساس غرور ولی من تا روز و ثانیه آخر کار خودم را می‌کنم و هر تلاشی که لازم باشد برای پیشبرد امور مردم انجام می‌دهم.

 

*مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد داشتن هر گونه ارتباط فامیلی با ثمره هاشمی را رد کرد و گفت نسبت‌هایی که من با ایشان دارم، همشهری بودن، مسلمان بودن، اصولگرا بودن و همسایه بودن در کرمان است البته وی خواهرزاده یکی از قدیمی‌ترین دوستان من به اسم محمدرضا باهنر هم هست.

 

* وی تاکید کرد: من برای کار، کار و کار به این استان آمدم و دست هر کسی که قصد کمک و خدمت را دارد می‌بوسم (به شوخی: به جز خانم‌ها) و با هر کس که بخواهد خلاف مصالح حرکت کند شدیدا” برخورد می‌کنم جز اینکه زورم نرسد.

*صابری، خود را به خودروی ژیانی تشبیه کرد که با همه قدرت و سرعت حرکت می‌کند و گفت: من تریلی 18 چرخ نیستم و توان حدودی دارم.

* وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش مشکل مردم را تغییر نام استان ندانست و تاکید کرد: مردم از ما کار می‌خواهند حالا بیایید بدون دامن زدن به مسائل قومی کار کنیم حالا اسم استان هر چه می‌خواهد باشد مهم این است که ما برای مردم کار کنیم

 

استاندار سرزمین چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سؤالی در مورد احتمال حمایت وی از محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با این همه عمری که دارم ولی هنوز در خانواده‌ام هم کسی نفهمیده که از چه کسی در انتخابات حمایت می‌کنم و امروز هم به عنوان استاندار کسی نخواهد فهمید از چه کسی حمایت می‌کنم.

* وی تصریح کرد: در دوران استانداری‌ام از کاندیدای موردنظرم حمایت خواهم کرد زیرا من دو شخصیت دارم یکی حسین صابری و یکی هم استاندار کهگیلویه و بویراحمد.

 

* صابری در بخش دیگری از صحبت‌هایش و در پاسخ به سؤالی در مورد حمایت از تیم‌داری در این استان گفت: مهمترین حمایتی که من از فعالیت‌های ورزشی و تیم‌داری در کهگیلویه و بویارحمد می‌توانم انجام دهم دعا کردن است که آسان است و بدون هزینه.

 

* استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در دوران انتخابات و قبل و بعد از آن با کسی عکس یادگاری نمی‌اندازم که فردا دردسرساز شود.

 

* وی، دیدار خود با ستار هدایت‌خواه نماینده پیشین مردم بویراحمد و دنا را تایید کرد و افزود: من ممکن با هر کسی برای آشنایی بیشتر با استان و کسب اطلاعات نشست داشته باشم و این نوع نگاه به دیدار من و آقای هدایت‌خواه درست نیست.

صابری ادامه داد: مدیری زرنگ است و موفق که حرف همه را گوش دهد ولی در نهایت کار خودش را بکند.

 

* نماینده ارشد دولت در کهگیلویه و بویراحمد عدم موفقیت خود در مدت باقی‌مانده به عمر دولت را رد کرد و ابراز داشت: اولا از کجا معلوم است که من در دولت بعدی نباشم و ثانیا تا دولت بعدی بخواهد تشکیل کابینه دهد و حتی اگر به ترتیب حروف الفبا هم باشد تا نوبت به تغییر من برسد زمان زیادی برای کار کردن وجود دارد و مهم‌تر از همه این‌ها الگوی ما در مدیریت شهید رجایی است که اگر چه 29 روز رئیس جممهور بود ولی کارهای ماندگاری انجام داد.

*صابری زمان را در مدیریت خیلی مهم ندانست و خاطرنشان کرد: ممکن من 10 استاندار کهگیلویه و بویراحمد باشم ولی دو کار مثبت هم انجام ندهم ولی 9 ماه استاندار باشم و کارهای مهمی انجام دهم پس اصحاب رسانه به این موضوع دامن نزنند و دست در دست هم دهیم تا این استان در یک بازه زمانی به پای استان‌های برخوردار برسد.

 

.(فارس)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12337
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رجب بابازاده از تهران گفت:

    به عمل کار برآید
    برای استاندار جدید آرزوی موفقیت داریم

  2. سید رضا گفت:

    همه باید کمک کنیم تا استان پیشرفت کند حالا اگر تغیر نام کمک می کند یا تامین اعتبار و بودجه و انجام امور عمرانی

  3. کریمی از یاسوج گفت:

    یه فرصت به استاندر محترم بدیم تا کارش خوب انجام بده

  4. ناشناس گفت:

    نظر خاصی ندارم با تشکر

  5. بویراحمدی ........ گفت:

    به استاندار جدید خوش آمد می گویم و براش آرزوی موفقیت داریم

  6. واقع بین گفت:

    اقای صابری تا از نو قول نگرفتند برای فلان کاندید رئیس جمهوری تورا به این استان نمی فرستادند.یک ماه نیست که امدی ولی چندین پست مدیریتی درنقاط مختلف استان انجام شد .چرا شما بی تفاوت بودید خواه دولتی باشد خواه سازمانها ونهادهای حمایتی لطفا به شعارهایی که دادی لا اقل 2ماه اول عمل کن .نکند توهم مثل نیکزاد اینجا رامنطقه کوهستانی حیات وحش میدانی که هرکس برای عزلت تلاش کند کیف میکنید

  7. عدالت گفت:

    انشاءاله استاندار بتواند منشور اخلاقی مدبران و پرسنل سازمان ها بالاخص ( آب منطقه ای استان ) را که فریب کاری مردم شده است را تغییر دهد.

  8. قف گفت:

    چرا دروغ می گی گفت دوستی 15 ساله دارم با هدایت خواهد

  9. دنا گفت:

    به نقل از خبر شما :
    استاندار می گوید:
    « اگر نماینده‌ای برای عزل من تلاش کند من کیف می‌کنم »
    من کیف می کنم
    من کیف می کنم
    کی کیف میکنه………….

  10. حسنی از یاسوج گفت:

    صابری جان اگر مؤتلفه ای های این استان را از گردونه مدیریتی استان خارج کردی استان احتمالأ روی توسعه را می بیند و در غیر این صورت اینجا افغانستان خاور میانه است .

  11. صنعت گر گفت:

    وضعيت صنعت رو مشخص كردي دست درد نكند

    واقعا در چارچوب قانون به همه صنعت گران كمك بلقوه اي كردي

    برادر مسلمان قانون رو كه ما صنعت گرا از حفظ هستيم .

    مثل بقيه استانها فرا قانوني عمل كنيد.
    به هر حال ما توي اين دولت بيچاره شديم از شما هم انتظار نداريم از شما خواستند كه در چارچوب قانون بريد
    كي به فكر كهگيلويه و بوير احمد هست.

  12. هم استانی گفت:

    ضمن آرزوی موفقیت برای استاندارمحترم:امیدواریم که ایشان درتخصیص بودجه.اجرای طرحها.تصمیم گیریهاو…به محرومیتها.قابلیتهاوپتانسیلهای شهرستانهاتوجه نمایدویاسوج راهمه استان نداند

  13. واقع بین گفت:

    داریم از شما ناامید میشیم آخه هدایت خواه چه دارد برای راهنمایی که شما میخواهید از آن استفاده کنید .

  14. عدالت گفت:

    به همه تعهدات مدیران و استانداران قبلی در زمینه‌های مختلف البته در چارچوب قانون پایبند هستم.مدیران یاد بگیرند نکته مهمی است .

  15. 110 گفت:

    صابری ادامه داد: مدیری زرنگ است و موفق که حرف همه را گوش دهد ولی در نهایت کار خودش را بکند. بنده خداها اونایی که این همه حرف میزنن ، ولی بازم خوبه حداقل این یکی تکلیف خودش رو با اونایی که این همه حرف میزنن مشخص کرده که کسی دیگه خودش رو خسته نکنه

  16. محمد استان فارس گفت:

    جناب دکتر صابری استاندار محترم سلام علیکم اآیا میشه سوال کرد ایا شما معاون کارامد داری نه نداری اول به فکر معاونان خودت باش خيلی ضعیف هستند بعدمدیران کل اگر بازار یاب خوب می خواهی تواستان ما یک کازرونی هست خبر نداری داره دارو می فروشه دکتر نبوی زاده

دیدگاه شما