جمعه 4 مهر 1393 - 1:48

همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امرالله درفشی امشب در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس به دلیر مردان هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است تا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در طول ایام باید یاد شهدا را زنده نگه داریم، گفت: در این ایام که مخصوص شهدا، جانبازان، آزادگان سرافراز است باید اهداف و ویژگی‌های آن عزیزان برای نسل‌های جدید تبیین شود.

وی در ادامه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که این فرهنگ ناب را در جامعه خصوصا در بین نسل جوان نهادینه کرد.

درفشی با تأکید بر اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در سطح استان برگزار می‌شود، متذکر شد: فردا و در آخرین روز از هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ساعت هفت و 30 دقیقه صبح آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: این مراسم از ابتدای بلوار عدل تا گلزار شهدای شهر یاسوج ادامه داد و به قید قرعه به شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی اهداء می‌شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122193
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما