یکشنبه 26 شهریور 1391 - 9:48

تجلیل های ویژه حوزه هنری از شهرداری یاسوج در عرصه فرهنگ و هنر

بویر نیوز:

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی شهرداری یاسوج گفت: شهرداری یاسوج از بهترین همکاران ما در عرصه فرهنگ و هنر است.

خبرگزاری فارس: شهرداری یاسوج از بهترین همکاران ما در عرصه فرهنگ و هنر است

  • Tweet

رضا پارسیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برخی نهادها باوجود محدودیت‌های زیاد مالی ولی حقیقتا در مسائل فرهنگی که شاید اولویت وظایف و رسالت آن‌ها نباشد، دغدغه دارند، که شهرداری یاسوج به این لحاظ پیشگام و پیشتاز است.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد، فعالیت‌های فرهنگی نهادی مانند شهرداری که بودجه دولتی نداشته و نهادی درآمد هزینه‌ای ‌است را قابل تحسین خواند و تاکید کرد: مدیریت فرهنگی نیاز به یک شم خاص دارد که بدون آن مدیران عرصه فرهنگ قادر به هدایت و مدیریت نیستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ زیربنا و نقطه آغاز هر حرکتی است، گفت: مدیران در عرصه فرهنگ باید محرک باشند و انگیزه دهند و راهنما باشند.

* گسست میان ادارات مرتبط با فرهنگ را می‌پذیرم

پارسیان‌نژاد ادامه داد: شهرداری یاسوج از معدود نهادهایی است که بیشترین تعامل و همکاری را در اجرای برنامه‌های فرهنگی دارد و اینجا این نوید را می‌دهم که با آمادگی و توانی که در شهرداری می‌‌بینیم شاهد اجرای برنامه‌های بسیار مؤثر و مردم پسندی با همکاری و تعامل این دو نهاد در ادامه باشیم.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با پذیرفتن وجود گسست میان ادارات مرتبط با حوزه فرهنگ اذعان کرد: برخی از خلأ‌های فعلی در عرصه فرهنگ و هنر این استان به مسائل کلان و بخش مهمی از آن نیز به اختلاف سلیقه‌ها و دید مدیران به مسائل فرهنگی بر می‌گردد.

این مسئول فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: از عملکرد خودم در حوزه هنری راضی نیستم و انتظاراتم بسیار بیشتر از این حرف‌ها بود.

پارسیان‌نژاد ادامه داد: ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در عرصه هنر بسیار زیاد بوده و ما که یک درصد خاک ایران را دارا هستیم باید بهترین و بیشترین آثار فرهنگی و هنری تولید شود که دل مردم و رهبری را شاد کنیم.

به گزارش فارس، رضا پارسیان‌نژاد قبل از این گفته بود که بودجه یک‌سال حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد 60 میلیون تومان است که این رقم بسیار ناچیز ابتکار عمل را برای کارهای بزرگ‌تر و ماندگارتر می‌گیرد، این گفته پارسیان‌نژاد در حالی است که بخش عظیمی از بودجه‌های فرهنگی که رقم‌هایی قابل توجهی هم هستند در اداراتی هزینه می‌شوند که خروجی آن‌ها مشخص نیست.

خبرگزاری فارس در هفته‌های آینده گزارشاتی از وضعیت هزینه‌کرد اعتبارات فرهنگی و سهم ادارات از بودجه‌های فرهنگی این استان را منتشر خواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=12100
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما