شنبه 15 شهریور 1393 - 11:10

رتبه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد در رده آخر کشوری است

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: رتبه ورزش این استان طبق آیتم های ۱۲ گانه وبراساس شاخص عملکرد همیشه در رده آخر کشوری بودیم که با تلاش ورزشکاران و پرسنل این اداره صعود ۶ پله ای داشتیم.

چهانگیر ایزدپور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم  با اشاره به ضرورت‌های حمایت ورزش شهرستان چرام، اظهار کرد: امسال پربار‌ترین اعتبارات ورزشی در طول تاریخ استان کهگیلویه وبویراحمد بوده است، گفت: 18میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به این استان اختصاص داده شد.

ایزدپور با تاکید به مربیان و ورزشکاران چرام، گفت: شما یک قهرمان ملی به ما بدهید تا سر تا پای آن را طلا بگیرم وهر امکاناتی خواستید از دادن دریغ نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه سیستم برودتی برای اماکن ورزشی چرام با همکاری شرکت نفت تهیه وآماده نصب و راه اندازی است، برای قهرمان پروری در استان باید ورزش آکادمیک وبا برنامه داشته باشیم و ورزشکاران را در اردوهای تیم ملی حمایت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه در اردوهای تیم ملی تا کسی نداشته باشی انتخاب نمی‌شوی وهفته اول چنان تمرینات سختی انجام می‌دهند که ورزشکار فرار می‌کند ولی هفته بعد خودشان راحت تمرین می‌کنند.

ایزدپور خواستار احترام وعزت پیشکسوتان ورزشی و رعایت اخلاق در میان ورزشکاران شد و گفت: باید براساس استعداد و با برنامه ریزی در رشته‌های خاص فعالیت کنیم وبه صورت پراکنده عمل نکنیم تا بتوانیم در کشور و دنیا مقام کسب نماییم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119956
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    به مدیر کل بگید مگه قهرمان ساختن مثل وسیله ساختنه .میدونه چقدر طول میکشه.ایشون عمدا اینو گفته تا کسی برا پول طرفش نیاد

دیدگاه شما