شنبه 18 شهریور 1391 - 7:49

رابطه نامشروع به قتل انجاميد

بویرنیوز:

دادستاني شهرستان مرند اعلام كرد كه پس از تحقيقات در رابطه با يک فقره قتل عمد در اين شهرستان مشخص شد علت و انگيزه قتل داشتن رابطه نامشروع همسر يکي از متهمان با مقتول بوده است.

 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دادستاني شهرستان مرند در اين باره آورده است: در 10 شهريور حوالي ساعت 2 الي 3 نصف شب در اين شهرستان قتلي اتفاق افتاد و به محض اطلاع و گزارش امر به مراجع انتظامي و ماموران آگاهي در محل حاضر و ضمن انجام اقدامات لازم در خصوص حفظ و نگهداري آثار جرم و صحنه آن تحقيقات اوليه را در خصوص شناسايي مقتول انجام دادند که درپي آن مشخص شد مقتول به نام آقاي «ر.ع» است که با ضربات چاقو و چوب توسط چهار نفر به قتل رسيده است.

 

عوامل آگاهي پس از اخذ دستورات لازم از مقامات قضايي اين شهرستان اقدام به دستگيري و معرفي آنها به مراجع قضايي كردند و با ارجاع پرونده به شعبه دوم بازپرسي مرند متهمان به اتهام مشارکت در قتل عمدي تفهيم اتهام و پس از صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند.

 

در اين پرونده هم‌چنين پس از تحقيقات مشخص شد که علت و انگيزه متهمان نسبت به قتل، داشتن رابطه نامشروع همسر يکي از متهمان با مقتول بوده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=11617
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سانیا گفت:

    خاک تو سر شهین که س ا بچه شو آواره کرد

دیدگاه شما