شنبه 7 تیر 1393 - 10:15

آندو دلیل اشک هایش در بازی بوسنی را اعلام کرد

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص گریه اش پس از بازی با بوسنی توضیحاتی ارائه داد.

ورزشی: آندرانیک تیموریان درباره اشک‌هایی که بعد از بازی با بوسنی ریخت، گفت: «من در دو دوره جام جهانی حضور داشتم و می‌دانستم که در چه سطحی بازی می‌کنم و چه آینده‌ای در انتظار فوتبال ما است. ما مقابل بوسنی چیزی برای از دست دادن نداشتیم و به قصد برد وارد زمین شدیم اما خیلی زود گل خوردیم و در حالی که برای تساوی حمله می‌کردیم غافلگیر شدیم و گل سوم را هم دریافت کردیم اما این واقعیت فوتبال است. باید واقع‌بین بود و پذیرفت که بازیکنان در بازی با بوسنی خسته بودند و توان جنگیدن با این تیم را نداشتند.»

IMG07193946

وی افزود: «در آن لحظه که گریه می‌کردم، ذهنیتم این بود که ما اگر می‌توانستیم برابر بوسنی به پیروزی برسیم و به دور دوم راه پیدا کنیم، برای آینده فوتبال ما بسیار خوب می‌شد.»

آندو در ادامه گفت: «اگر به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی می‌رفتیم، مطمئناً 7، 8 بازیکن کشورمان به راحتی جذب تیم‌های خوب اروپایی می‌شدند و می‌توانستند به تیم‌های بزرگی بپیوندند اما این اتفاق رخ نداد. متاسفانه ما شانس حضور در مرحله یک هشتم نهایی را از دست دادیم و اشک‌های من فقط به این دلیل بود.»

وی در پایان درباره تکلی که به روی پای مسی زد که باعث تحسین هواداران فوتبال شد، گفت: «من در این بازی تکل زیاد زدم اما آن تکل هم از دستم در رفت و خوب شد!»

منبع: شهر خبر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=110593
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عرق ملی گفت:

    ته تهش هم بر می گرده به اون مقدار پولی که در اثر باختن از دست دادند.داره میگه اگه به یک هشتم صعود می کردیم بازیکنان ما جذب تیم های اروپایی می شدن. که چه بشه؟ پول هنگفت تری به جیب بزنن!و کمتر بقیه رو آدم حساب کنن…..

دیدگاه شما