جمعه 23 خرداد 1393 - 11:37

نقدی بر عملکرد اداره اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد

گروه سیاسی – این هفته متعلق به سربازان گمنام امام زمان (عج) بود.

به گزارش «بویر نیوز»، لفظ سرباز گمنام برای کسی استفاده می شود که در همه حال در خدمت اسلام است اما همواره در گمنامی خدمت می کند و در این میان ماموران اطلاعات مصداقی از سربازان گمنام هستند، کسانی که بدون آن که نامی از آنها برده شود در همه حال برای تامین امنیت مردم شهر و کشور خود در حال تلاش هستند.

امام زمان

در این میان عملکرد اداره اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد قابل ارزیابی و مورد توجه است.

عملکرد اداره اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد در موضوع حواث پس از انتخابات سال 88 ستودنی است چرا که اولا بخوبی توانستند با رصد اوضاع و شرایط استان، این شرایط را مدیریت کرده و علاوه بر آنکه امنیت به طور کامل در استان برقرار شد و شور سیاسی و انتخاباتی حفظ شد و البته مردم هم هزینه ای را پرداخت نکرده و ما علیرغم آنکه یک استان پرشور سیاسی داشتیم اما این حواث هیچگاه منجر به هزینه برای مردم و نظام نشد.

در شکل گیری دولت تدبیر و امید نیز بسیاری از فعالان سیاسی اصلاح طلب توانستند با تائید از اداره اطلاعات به مسند های مدیریتی تکیه بزنند و اداره اطلاعات نشان داد تحت تاثیر جوسازی برخی افراد تندرو که می خواستند با زیاده خواهی تمام کسانی که مانند خود فکر نمی کنند را فتنه گر جلوه دهند مقابله کرده و به معنای واقعی مشی اعتدالی همراه با در نظر گرفتن منافع نظام و فرامین رهبری انقلاب را به منصه ظهور رساندند.

در موضوعات اقتصادی مبارزه اداره اطلاعات و رصد به موقع این اداره کاملا مشهود بوده است، از کشف اختلاس ها و موارد پولشویی و سکه های تقلبی در نقاط مختلف که از طریق همین سایت به اطلاع مردم شریف رسید، نشانه تسلط کارشناسان این اداره بر موضوعات اقتصادی و همچنین قاطعیت آنها در برخورد با برهم زننده گان امنیت اقتصادی در استان هستند.

نکته مهمی که نباید از آن غافل شد این که تاکنون هیچ گاه در سالهای اخیر گروههای برانداز و ضد انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود نداشته و حتی فکر برنامه ریزی برای ورود و سرمایه گذاری در استان را نداشته اند و موردی از خرابکاری در استان نداشته ایم و این موضوع یکی از مولفه های اساسی امنیت است که نباید از آن غافل شد و شاید از این حیث ما در کشور هم اول باشیم و حتی در این میان بعضی از گرایشات خرافی و ادیان دروغین مانند بهائیت و .. نیز که در سایر استان ها بعضا فعالیت داشته و در صدد جذب مردم بوده اند، هیچ گاه در این استان نتوانسته اند ورود و برنامه تبلیغی انجام دهند.

بنابراین به نظر می رسد عملکرد اداره اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد به مصداق حقیقی سربازان گمنام بوده و مهم ترین موضوع این بوده که این اداره تحت تاثیر دولت ها نبوده و گرایشات سیاسی جایی در این اداره ندارد و جا دارد در هفته ای که به نام آنها مزین شده به دلیل تمام تلاشهایشان برای آنکه مردم استان زندگی آسوده ای دارند تبریک و خسته نباشید گفت و انشاله امام زمان پشت و پناه آنها باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=108473
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر امام زمان و درود بر سربازان پاک و مخلصش و درود بر بویر نیوز که نقدهایشان همیشه بجاست. احسنت خدا پشت و پناه همه شمه باشد

  2. پاقلعه گفت:

    ضمن خسته نباشیدبه این نهادخوب وارزشی.انتظارداریم موازنه سیاسی رادراستان درنظربگیرندواجازه ندهند بارواج طایفه گرایی خدای ناکرده درروندروبه رشدفرهنگ ومدیریت مملکتی خللی ایجادبشه.تاکیدمیکنم سخنان آیت الله ملک حسینی ونظرات مختلف خوانندگان وکاربران درسایتهای استان را به جد درنظربگیرندوارزیابی کنند………..

  3. ناشناس از رستم گفت:

    درود بر تمامي سربازان گمنام اين ملت

  4. مریم گفت:

    خداقوت بر سربازان امام زمان که امنیت خود را به آنها مدیونیم

  5. رضا گفت:

    البته که برادران اداره اطلاعات استان در غالب موارد خوب و پسندیده عمل میکنند ……………………

  6. فرزاد گفت:

    درود بر سربازان گمنام امام زمان

  7. محمود گفت:

    تبریک و خدا قوت

  8. علی گفت:

    اگر امنیت در کشور ما حاکم است از برکت وجود این عزیزان است خدا قوت

  9. حسنی گفت:

    انصافا درسته.

  10. امین گفت:

    امنیت مهمترین رکن ومحوراساسی وهمه زیر بناها،درود بر جان برکفان این عرصه

  11. َشهرام گفت:

    درود بر شما سربازان گمنام امام زمان(عج) امنيت و آسايش مانتيجه تلاشهاي بي وقفه و بي ادعاي شماست ما خدمت شما بزرگواران و تيزبينان ارادت و عرض ادب داريم.اميدوارم در پناه حق هميشه پروز باشيد.يا صاحب الزمان

  12. واقع بین گفت:

    مشیه بفرمایی این نقدی که گفتی کجاش بود!؟؟ هه هه ه

    • بویر نیوز گفت:

      واقع بین گرامی!
      نقد لزوما به معنای مخالفت کردن نیست و منظور از نقد بررسی و تجزیه و تحلیل عملکرد است.

  13. فرهنگی گفت:

    امیدوارم که دست خداوند در هر زمان و مکان یار و یاور این عزیزان باشد که همواره در پی حق و حقیقتند ودر تلاش برای تحقق و بسط عدالتند و تحت تاثیرسیاسی کاری ها نبوده و نیستند.خدا قوت سربازان گمنام آقا امام زمان ، خداقوت !!!!

  14. حقگو گفت:

    خسته نباشند انشائ الله

  15. ا صادقی گفت:

    درودبرجان بر کفان ومحافظان جان ومال وناموس مردم خدا قوت

  16. پاکباز///////بویراحمد گفت:

    با عرض تبریک اعیاد شعبانیه و هفته سربازان گمنام امام زمان (ع)خدمت این دلاور مردان عزیز ////گرامی میداریم یاد شهیدان گمنام امام زمان (ع)////ضمن تقدیر از فعالیت این عزیزان تقا ضامندیم جلوی زمین خواری و تعرض به بیت المال و منابع ملی که بر اساس رانت سیاسی توسط عده ای از مدیران استانی صورت می گیرد و علی رغم گزارشات مختلف مردمی اقدامی نمی کنند گرفته شود

  17. ناشناس گفت:

    کجاش نقده؟ تعریف نقد تعریف دادن نیست …… عزیزان امنیت خدا پشت و پناهتان باد انشاله

  18. ایرج گفت:

    درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان که مجری عدالت در جامعه هستند

دیدگاه شما