شنبه 4 آبان 1392 - 2:59

نام برخی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تغییر می کند

معاون سیاسی – امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تغییر نام برخی از روستاهای این استان در آینده خبرداد.

” دکتر فتاح محمدی ” به عصردنا گفت: نام برخی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد بنا به برخی دلایل در آینده تغییر می کند.

وی با بیان اینکه دستورالعمل تغییر نام این روستاها از برنامه های آینده حوزه سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود ، اظهارداشت: البته تغییر نام روستاها در این استان براساس برخی شاخص ها و اولویت های صورت می گیرد.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمان تغییر نام برخی از روستاها به شاخصه هایی از قبیل توجه به رضایتمندی روستانشینان ، هویت تاریخی و انتخاب نامی درخور شآن مردم آن روستاها بطور حتم توجه می شود.

محمدی ، احترام به نظر مشورتی بزرگان هرمنطقه ، موردپذیرش واقع شدن نام انتخابی از سوی بزرگان و روستانشینان ، توجه ویژه به موقعیت جغرافیایی و تاریخی از دیگر شاخصه ها و معیارهای انتخاب نام روستاهایی است که قرار است نام آنها تغییر کنند می باشد.

وی گفت: برخی کارهای کارشناسی در این زمینه در گذشته صورت گرفته و این کار کارشناسی تا زمان ورود به این مساله ادامه خواهد داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=74498
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م.م گفت:

    خدای من! همه چیمون تکمیله.هیچ مشکلی نداریم.دیگه وقتشه جلسه بگیریم واسه تعویض نام روستاها.خداروشکرهمه ی مشکلای مردموحل کردیم.میخوایم یه فکری به حال مسائل جزئی بکنیم.جمع کنین.مشکل مردم مافقط نام روستاهاشونه؟کاش مشکلای مابه این کوچیکی بود!

دیدگاه شما