یکشنبه 31 شهریور 1392 - 15:09

وقتی معرفی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد برای فارس باعث خنده وزرا می‌شود!

«وزرای دولت در قبال این پیشنهاد عجیب و غریب تنها به خندیدن اکتفا کردند چون هیچ کس فکر نمی کرد وزیر کشور بخواهد از نیروهای سوخته دولت قبل به عنوان نمایندگان عالی دولت اعتدال در استان ها استفاده کند»

به گزارش بویر نیوز، به نقل از سایت شیرازه  با گذشته چندین هفته از آغاز به کار رسمی دولت یازدهم، اما هنوز پرونده تعیین استاندار‌ها،‌ بسیار قطور است و جز چند استاندار جدید، هم‌چنان همه استان‌ها در تب و تاب معرفی بالاترین مقام دولتی استان خود هستند.

در این میان استان فارس، از آن‌جایی که شاید بیشتر از برخی استان‌‌های دیگر، جریان و گروه سیاسی دارد و اساسا استاندار شدن در این استان استراتژیک، یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود که این گروه‌ها نمی‌خواهند از دست بدهند، مسئله‌ای بسیار حساس‌تر است.
چندی قبل شیرازه در مطلب با عنوان نزاع لیست‌ها ادامه دارد ، به بررسی برخی رقابت‌ها با هدف خیر و شر! برای تعیین استاندار آینده پرداخت. در میان لیست‌های ارائه شده به دولت، یکی از معروف‌ترین لیست‌ها، لیست سه نفره‌ای بود که مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی به دولت یازدهم داده‌اند. در آن لیست نام غلام‌حسین نوذری وزیر اسبق نفت نیز آمده بود. او متولد کازرون است.
اما حالا یکی از سایت‌هایی که ادعا می‌کند نزدیک به دولت است، خبری را با جزئیات قابل توجهی در انتقاد به رحمانی فضلی وزیر کشور دولت منتشر کرده است که نام کس دیگری به عنوان استاندار فارس در آن مطرح شده است. فارغ از صحیح و غلط بودن این گزارش،‌ بخشی از آن از این قرار است: «رحمانی فضلی که از همان ابتدا همجنس نبودنش با کابینه به خوبی به چشم می آمد این روزها با انتصاب های عجیب و غریب خود تنها باعث ضربات جبران ناپذیر به اعتبار دولت تدبیر و امید در نزد مردم شده است .بر اساس پیگیری های خبرنگار ما وی به تازگی صولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر سابق کشور و قوام نوذری استاندار کهکیلویه و بویر احمد دولت احمدی نژاد را برای استانداری های قزوین و فارس به هیئت دولت پیشنهاد داده است که با واکنش متعجبانه اعضای کابینه روبرو شده است . وزرای دولت در قبال این پیشنهاد عجیب و غریب تنها به خندیدن اکتفا کردند چون هیچ کس فکر نمی کرد وزیر کشور بخواهد از نیروهای سوخته دولت قبل به عنوان نمایندگان عالی دولت اعتدال در استان ها استفاده کند.»
اگرچه محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور، خبر مربوط به «زمزمه‌های برکناری وزیر کشور» مربوط به آن سایتی که خود را نزدیک به دولت می‌داند را تکذیب کرده و گفته که هیچ نشانی از واقعیت ندارد، اما جزئیات این خبر از جمله مسئولینی که وزیر کشور معرفی کرده، هم‌چنان در برزخ واقعیت و کذب قرار داند.
حال سوال این است که قوام نوذری استاندار سابق کهکیلویه و بویر احمد را چه کسی به رحمانی فضلی برای استاندار فارس پیشهاد کرده است؟ اصلا او پیشنهاد شده است؟ اصلا این «قوام نوذری» با آن «غلام‌حسین نوذری» اشتباه گرفته نشده است؟
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=69829
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سياست واقعي خدمت به مردم است گفت:

    مشكل كم آبي در ياسوج، شهري با 8 در صد منابع آبي كشور بي داد مي كند. به داد مردم ياسوج خصوص ساكنين بلوار قرني و شهرك جهاد با هزاران نفر جمعيت برسيد. اداره آب هم فقط مي گويد ما هم وامانده ايم

    • سید علی گفت:

      واقعاً کسی در این شهر به فکر کم آبی نیست ما در کنار شرکت آب فاضلاب هستیم و آب نداریم مشکل از مدیریت آب است نه کم آبی خدا به فریاد ما برسد تا کی باید این قطعی آب را تحمل کنیم

  2. ناشناس گفت:

    دوستی باید بشه استاندار فارس که لیاقت داره

  3. ناشناس گفت:

    بذارین آب بشار را با زدن سد تنگ سرخ ببرن برای کرمان و احیا رودخانه خشک شیراز اونوقت حسابی سیرآب می شیم.

  4. دلسوز گفت:

    اين فرمايشات شما چه ارتباطى با متن خبر دارند، 

  5. علی گفت:

    یک بار شده مدیران اب وفاضلاب از نزدیک ببینند حوزه اداره راه بلوار قرنی شهرک جهاد چه مصیبتی از بی ابی میکشند این مدیران بی تدبیر و روز مره را باید عزل کرد ایا کسی هست به فریاد این مردم برسد بویر نیوز تو کاری کن

    • یاس گفت:

      دولت آّباد هم همین مشکل قطعی طولانی و مداوم آب رو داره.واقعا نالایقی مدیریت اعصاب همه ارو خورد کرده.بعدش هم با هزار توجیه الکی میخوان رفع مسئولیت کنن.

  6. حسین گفت:

    ای برادر مشکل ما کم ابی نیست مشکل ما مدیران نا لایقی است که انتساب میشوند و هیچ گونه اطلاعی از حوزه ای که در ان کار میکنند ندارند بویر نیوز لطفا پیگیری کنید صدا و سیما از این مناطق بی اب فیلم تهیه کند

  7. هم شهری گفت:

    خدا کند استاندار جدید مشکل بی ابی این مردم را حل کند

  8. هم شهری گفت:

    کارمندان باید ساعت هفت صبح سر کار باشند ولی اب مناطق اداره راه بلوار قرنی شهرک جهاد دولت اباد ساعت هفت و نیم باز میشود چه مصیبتی میکشیم از دست مدیران نالایق اب و فاضلاب خدایا خودت…….

  9. غلومی گفت:

    امان ازبی آبی درشهههههههههههههههرک جهادیاسوج مردیم ازبی آبی

  10. شهرک جهادیاسوج گفت:

    ازتشنگی مردیم مسولین 

دیدگاه شما