چهارشنبه 27 شهریور 1392 - 20:10

فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد برکنار شد / سرپرست مشخص شد

با رای اکثریت اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد فرهاد دانشجو برکنار شد.
به گزارش بویرنیوز به نقل از  بولتن نیوز، امروز در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد که در دفتر هاشمی رفسنجانی برگزار شد، رای به برکناری دانشجو از مدیریت دانشگاه آزاد داده شد و در این جلسه میرزاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد منصوب شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=69388
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هیات علمی گفت:

    خدایا به حق عظمتت قسمت میدم که هرچه زودتر يک روز صبح از خواب بلند شوم و ببينم که اردوان ارژنگ عوض شده!!!! آقای صابری استاندار محترم از عملکرد ایشان تعریف و تمجید میکنه!!!! میخوام بگم آقای استاندار اگه راست میگی که ارژنگ مديريتش خوبه ببرش و ریس دانشگاه شهید باهنر کرمانش کن؟!!!

    • mohamad گفت:

      این کامنت را در بولتن نیوز دیدم فکر کردم برای هیئت علمی آموزنده باشد «روزی کره خر به مادرش گفت: مادر چرا چوپان به بز و بزغاله همش علف تازه وخورده نان می دهد ولی اصلان به ما نمی رسد؟ خر گفت عزیزم این علف وخورده نان خوردنها روزی سر بریدنها دارد . کر خر گفت: یعنی چه؟ گفت به وقتش می بینی و زمان گذشت و زمان سر بریدن بز و بزغاله شد. خر به کره خر گفت دیدی آن خوردنها این روزها را هم دارد همه در این دنیا تسویه اعمال خواهیم کرد وبه دیار باقی خواهیم رفت به وقتش میبینیم »

  2. رضا گفت:

    همه دست به دعا شده ایم

  3. دانشجو گفت:

    خدایا خودت دانشگاه یاسوج را آزاد کن دیگه.

  4. دلسوز گفت:

    بنده هم دلخوشی به مدیریت آقای دکتر ارژنگ ندارم ولی وقتی می بینم بعضی مواقع اینقدر به ایشان حمله میشه ناراحت میشم!!! آقای ارژنگ جان هرکسی که دوستش دارم به روح مرحومه مادرت که خدایش رحمت کند و تازه از دنیا رفته مدیریت دانشگاه یاسوج رو ول کن!!!!!!! ان شاله که در سنگر دیگری موفق باشین

  5. شهروند گفت:

    زارع زودتر دست بکار شو و دا نشگاه یا سوج را اازاد کن

  6. اصلاحات گفت:

    آقای جانی پور یواش یواش خودت آماده رفتن کن چون مسعودی هم داره میره تورو به زور تحمیل کرده بودند

  7. دانشجوی عمران گفت:

    منم دعا می کنم اون روز زود تر برسد

دیدگاه شما