دوشنبه 27 خرداد 1392 - 13:54

مسئولیت قالیباف در دولت روحانی مشخص شد

محمدباقر قالی باف روز گذشته در دفتر حسن روحانی، رییس جمهور منتخب مردم حاضر شد و با او دیدار کرد.
به گزارش بويرنيوز به نقل از  صراط، اگرچه درباره محتوای این جلسه تا کنون به صورت رسمی مطلبی عنوان نشده، اما گویا گفتگوی مذکور در خصوص همکاری  قالی باف در دولت آینده بوده است.
روحانی در این جلسه پیشنهاد پذیرش یکی از سه پست کلیدی دولت خود را به قالی باف داده است.
این سه پست، شامل وزارت کشور، وزارت نفت و معاونت اول رییس جمهور است.
گفته می شود پس از پایان جلسه مقرر شد تا محمدباقر قالی باف بررسی های خود را پیرامون درخواست مطرح شده انجام دهد، تا ظرف روزهای آینده به این پیشنهاد پاسخ بدهد.
حسن روحانی در انتخابات روز 24 خردادٰ با کسب 50.7 درصد آرای مردم به عنوان رییس جمهور برگزیده شد. در این انتخابات، قالی باف 16.6 درصد آرا را به دست آورد.
گفتنی است روحانی در پیام قدردانی خود از مردم بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات، از همه اعتدال گرایان، اصلاح طلبان و اصولگرایان دعوت به همکاری کرده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=51339
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گلارا گفت:

    احسنت به اقاي روحاني ، احسنت به اين حسن انتخاب، گر چه من به جناب روحاني راي دادم ولي اقاي قاليباف را هم مرد عمل ميدانم و يقين دارم كه ايشان لياقت پست هاي كليدي را دارند. با اميد به اينده اي روشن براي يكايك ايرانيان …

    • سارا گفت:

      درود همه به جناب اقای روحانی درود هم بر خاندان او من 14 سالمه و یکی از طرفداران روحانی هستم و خواهم ماند

      • جهان گفت:

        اف بر این دنیای نابکارکه انسان را فریب میدهد ما تا رهبر خردمند را داریم هیچ غصه ای نداریم دنبا نمیتواد او را بفریبد

  2. محسن ارجمند گفت:

    من از اقای روحانی تشکر میکنم که با همه طیف اصول گرایان واصلاح طلبان  واعتدالیون  همکاری خوبی میکند کشور به جلو میرود ونقض دولت دکتر احمدی نزاد این بودکه باهیچکس  مشورت نمیکرد واین باعث اختلاف در دولت شده است به طوری که باعث اختلاف بین قوا وبی نطمی شد ودوم روبط خارجی راقطع کرد وسمین موضوع اصل پیمانکاران بود که باعث بیکاری درجامع شده است

  3. جهان گفت:

    اف بر این دنیای نابکارکه انسان را فریب میدهد

  4. ناشناس گفت:

    معاونت اول برای عارف اماده شده

  5. محمد گفت:

    رضایی رو یادت نره

  6. ناشناس گفت:

    کاش وزیرکشوربشه

  7. ع ع م گفت:

    محسن خان ارجمند، خيلي عجله نكن، فرداي پس از انتخابات تازه شروع شده. اگه سن و سالت قد مي ده كه مي دوني وگرنه از بزرگترها بپرس در دوره اصلاحات و سازندگي شرايط چگونه بود؟ فراجناحي به كجا كشيد؟مشورت ها چگونه به اتمام رسيد؟ ضمناً مصاحبه شب گذشته آقاي روحاني را گوش بده ببين تفاوتي با برنامه ها و اهداف احمدي نژاد مي بيني؟ دوست من، روحاني و بقيه با شعار مي آيند مي دوني چرا چون فاصله بين تحقق شهار تا عملگرايي بودن هشت سال است. متأسفانه ما پس از هشت سال دولت ها را فعال و غير فعال مي بينيم. به عقيده ات احترام مي گذارم.دلخور نباش

  8. حميد گفت:

    آفرين بر رئيس جمهور محبوب و دوست داشتني ايران حسن روحاني من به قاليباف راي دادم و از اينكه قاليباف رو در كابينه ميخواد بزاره خوشحالم. حس ميكنم كشور بعد از چند دهه تازه داره آشتي ملي و جناحي ميكنه انشا ا… كه همه با تدبير رهبر آرامش و ثبات در جامعه رو ببينيم. الان حسن روحاني رئيس جمهمور همه ما ايرانيان است و من بهش افتخار ميكنم. بهترين انتخابات به ئنظر من امسال برگزار شد.

  9. سیمین گفت:

    درود بر انتخاب من! الآن افتخار می کنم که به آقای روحانی رأی داده ام چون دولت ایشان جناحی عمل نمیکند و فراجناحی است

  10. ناشناس گفت:

    در صورتي که در کشوري احزاب فعال باشند، مطبوعات در چهار چوب قانون مطبوعات آزاد باشند، شخصي در مسند رسمي نميتواند وعده اي دهد و عمل نکند يا حرکتي خلاف قانون انجام دهد يا از نظر اقتصادي سو استفاده اي کند و به محکمه کشيده نشود( يا در محضر قانون يا در افکار عمومي). حالا نوبت ماست که هوشيار باشيم و محقق شدن وعده ها را پيگيري نماييم.

  11. ابراهیمی گفت:

    با عرض سلام من از آقای روحانی ممنونم که آقای قالیباف را در کابینه خودش جا میدهد چون ایشان بسیار انسان مدیر مدبر نوآور و…..میباشد

  12. کارخانه سکینه گفت:

    احسنت بر روحانی درود

دیدگاه شما