سه شنبه 7 خرداد 1392 - 9:24

گزينه نهايي ائتلاف 2+1 مشخص شد

منابع خبری از انتخاب ولایتی به عنوان کاندیدای جامعتین خبر می دهند

به گزارش بويرنيوز، جامعتین پس از بررسی های مفصل تصمیم گرفتند که با توجه به شرایط ویژه ی کشور و تجربه ی بیشتر ولایتی در امور اجرایی و راهبردی نسبت به دیگر کاندیداهای ائتلاف 1+2، او را به عنوان کاندیدای خود معرفی کنند.

ولایتی سیاستمداری میانه رو است که روابط مناسبی با شخصیت های جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی دارد.

این در حالیست که به گفته ی منابع مطلع، قالیباف حکم جامعتین را نپذیرفته است. او به طور ضمنی به آنها پیغام داده است که به دلیل توانایی جذب آرای بیشتر نسبت به دیگر کاندیداها، به راه خود ادامه می دهد.

همچنین، حدادعادل روز گذشته اظهار داشت: اگر خواسته باشیم بمانیم، باید هر سه نفر بمانیم.

از سوی دیگر، خبرنگار سیاسی «انتخاب» کسب اطلاع کرده که ائتلاف 1+2 که شامل ولایتی، قالیباف و حدادعادل می شود، سرانجام به پایان راه رسیده و به گزینه نهایی نزدیکتقریباً قطعی شده است . این گزینه “علی اکبر ولایتی” است.

البته قرار است طی یکی دور اینده تلاش های برای تمکین قالیباف به “گزینه ولایتی” آغاز شود و پس از اقناع قالیباف، خبر انتخاب گزینه نهایی اعلام شود.

قابل ذکر است، موتلفه نیز روز گذشته ولایتی را به عنوان گزینه نهایی خود مشخص کرده است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=46443
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جهانگیر گفت:

    تو این ائتلاف فقط قالیباف ضرر کرد.تا قبل از این یکی از گزینه های برتر ریاست جمهوری بود ولی از روزی که دستش تو دست حداد عادل رفت درصد بالایی از رآیش رو از دست داد.

    • مهدی گفت:

      اگر گزینه ی واقعی شما قالیباف باشد تا آخر با این گزینه خواهیم ماند و رای می دهیم به محمد باقر قالیباف در ضمن حداد که شخص انحرافی نیست از خانواده عروس حضرت آقا هستند این ائتلاف برای جلوگیری از اختلافات بود.

    • مهدی گفت:

      پاسخ من برای آقای جهانگیر حذف شده است چرا؟!؟!؟!؟!؟!

    • مهدی گفت:

      الان اومد

  2. مهدی گفت:

    لطفا میشه منابع تون رو بگید و از خودتون حرف نسازید هنوز ائتلاف گزینه ی نهایی آن مشخص نیست و تا 18 مشخص می شود و در حال نتیجه با این سه نفر است و بس.

  3. ناشناس گفت:

    این خبر تکذیب شده

دیدگاه شما