یکشنبه 5 آذر 1396 - 0:43

انتظار روشن مردم کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان/کدام مدیران استانی مخالف خواسته مردم حرکت می کنند؟!(+عکس)

گروه سیاسی- حدود سه ماه از انتصاب استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد و آغاز به کار مدیر ارشد دولت دوازدهم در استان می گذرد.

به گزارش بویرنیوز، با آمدن استاندار جدید به کهگیلویه و بویراحمد مردم استان این تغییر را به فال نیک و در راستای خانه تکانی اساسی از وضع مدیریتی استان دانستند.

با نگاهی گذار به درون جامعه و در میان مردم و همچنین نخبگان استان چند خواسته اساسی از دولت جدید و استاندار تازه نفس استان خودنمایی می کند.

مدیران ناکارآمد را برکنار کنید!

انتصابات قومی و سیاسی فارغ از کفایت عملی و اجرایی همواره مورد رنجش مردم استان بوده و شاید تغییر مدیران ناکارآمد و انتصاب مدیران بر اساس معیار فراموش شده شایستگی مهم ترین خواسته مردم استان از مدیر ارشد استان باشد.

دکتر علی محمد احمدی البته این وعده را به مردم استان داد که عجله ای برای تغییر و تحول ندارد و در صورت نیاز به تغییر حتماً معیار توان، شایستگی و تعهد را بدون نگاه منطقه ای و سیاسی از درون مدیران توانمند بومی انتخاب می کند.

استانی با این همه ظرفیت و این حجم سرسام آور بیکار؟!

موضوع اشتغالزایی و رفع بیکاری خواسته مهم دیگر مردم استان است، تامین 25 درصد نفت و گاز کشور، دسترسی به منابع آبی و طبیعی منحصر به فرد، جاذبه های طبیعی و گردشگری فرصت های کم نظیری هستند که از نظر مردم هیچ تناسبی با حجم اشتغال فرزندان استان ندارند، آنها این حجم از منابع و قابلیت ها را سازگار با بیکاری فجیع در استان نمی دانند.

با وجود گذشت 36 سال از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، هنوز پروژه هایی مهم و حیاتی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حرکت لاکپشتی و نا امید کننده ای دارند، بسیاری از پروژه ها در شهرستان های استان چندین دولت و رئیس جمهور را به خود دیده اند اما هنوز اندر خم یک کوچه اند، شاید یکی از مهم ترین انتظارات مردم استان همین سامان بخشیدن به پروژه های حیاتی نیمه کار باشد.

اجرای عدالت در استان خواسته مهم مردمی

عدالت استخدامی، بودجه ای و اشتغال از دیگر خواسته های به حق مردم کهگیلویه و بویراحمد است که البته استاندار در این خصوص نیز به مردم عده داده فارغ از هرگونه نگاه ویژه، به توسعه همگون استان کمک کند.

حذف نگاه سردسیر و گرمسیر که به وضوع میتوان آنرا زاییده تفکر مسموم برخی مدیران و نمایندگان دانست، به یک الزام و نه صرفاً دغدغه عمومی بدل شده است، بیشترین ضربه ای که کهگیلویه و بویراحمد می خورد از جانب نگاه های منطقه ای است، نگاهی که ره آورد آن عدم توسعه یافتگی و هدر رفتن منابع و استعدادهای این منطقه است و حالا مردم می بینند که استاندار با جدیت از تلاش برای رفع این نوع نگاه و توسعه متوازن و همه جانبه گفته و آنها منتظرند تا اقدام عملی دکتر احمدی در این زمینه را ببینند.

نظر خود در خصوص مدیران ناتوان و نالایق استان را با ما در میان بگذارید…

به گزارش بویرنیوز، مردم عزیز استان می توانند با ارسال نظرات خود، مدیرانی را که به نوعی اشاعه دهنده مباحث منطقه ای هستند و یا بدون داشتن شایستگی و صرفاً به دلیل سیاسی و منطقه ای به کار گرفته شده اند را با ما در میان بگذارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=261005
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شایان گفت:

    چیزی داخل ای حرفا نی… بگردید تا یه نفر بیاد این پل سوم بشار رو درست کنه… آبرومون رفت سر یه پلی

  2. غضنفر گفت:

    اگه شایسته دیدین ما را هم خبر کنید!

  3. ناشناس گفت:

    گوهرکانی

  4. خردمند گفت:

    اقای مهندس باقری
    کاملانگاه قومی و سردسیری گرمسیری دارند

  5. ناشناس گفت:

    ايلامي

  6. مطلع گفت:

    رییس و معاون سازمان ارتباطات استان را برکنار کنید که از نیروهای احمدی نژادی هستند

  7. ناشناس گفت:

    بعضی از مدیران که به کار گرفته شده اند.نگاه قبیله ای دارند.فقط قوم وخویشان وهم شهری خود را از شهرستان به استان آورده اند وپست های کلیدی را به اونا دادن.واقعا مزحکه است .نمونه اش مدیری فرهنگی که همچنان می تازد.

  8. دندانپزشک گفت:

    گوهرگانی

  9. سعیدی گفت:

    به نظر من ما در زمینه آب تو شهرها و همچنین راه و جاده سازی وصد البته موضوع اشتغال گرفتاری های زیادی داریم و به طبع مدیران مربوط به این حوزه ها از کارایی لازم برخوردار نیستند

  10. بویر احمدی گفت:

    مهندس نوروزی.

  11. بی نام گفت:

    باسلام
    خدا رو شکر بعد از انتصاب مهندس علیمردانی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی پل سوم بشار شدت گرفته

  12. احسان گفت:

    اولین مدیر برکناری باید مدیر راه وشهرسازی باشه که تمام پروژه های عمرانی را قفل کرده البته از روی بی کفایتی وندانم کاری

  13. غضنفر گفت:

    ای داداش گوهرکانی اگه مرد عمل بود این بلاها سر باغات استان نمی آمد ببینید تمام باغات را قطع کردن برا تغییر کاربری مسکونی

دیدگاه شما