دوشنبه 6 شهریور 1396 - 23:19

پاسداشت هفته دولت و روز کارمند در اداره کل بهزیستی استان+تصاویر

به گزارش بویرنیوز: با حضور مدیرکل بهزیستی استان ، معاونین و کلیه کارکنان مراسم جشنی در سالن شهید فیاض بخش به منظور پاسداشت هفته دولت و روز کارمند و کسب رتبه برتر اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره شهید رجایی برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا سید علیرضا موسوی امجد مدیرکل بهزیستی استان به تشریح برنامه های سازمان و تلاش های کارشناسان در رسیدن به اهداف عالیه و چشم اندازها پیش روی اشاره و در پایان از تلاش همه همکاران تقدیر به عمل آوردند.
در ادامه آرمان امیری مسئول دفتر مدیریت عملکرد اداره کل بهزیستی استان نیز با اشاره به اهمیت برنامه های مدیریت عملکرد در تسریع فعالیت های سازمانی اشاره نمود و افزود: قطعا  همه ما  نتیجه حاصل شده  را مرهون خرد جمعی همه همکاران و مدیریت هوشمند سازمان می دانیم و امیدواریم با تلاش دوباره و ادامه دار همکارانمان این برتر بودن همچنان تداوم  داشته باشد .
در ادامه مراسم ، دکتر انوشیروان محسنی بندپی” معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ” در تماس تلفنی با مدیرکل بهزیستی استان بصورت زنده از تلاش مدیرکل وتمامی پرسنل اداره کل بهزیستی استان برای رسیدن به این موفقیت تشکر و قدردانی نمودند.
در ادامه، متن پیام تبریک دکتر موسوی چلک مشاور رئیس مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی را مشاهده می کنیم:
جناب آقای دکتر موسوی امجد
با سلام و احترام به مناسبت هفته دولت و انتخاب شایسته بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد و کسب رتبه برتر در دستگاه های آن استان در جشنواره شهید رجایی را صمیمانه به جنابعالی و همکاران محترم شما تبریک می گویم و از این انتخاب که نتیجه تدبیر عالی جنابعالی و همکاران مسئولیت پذیر شما می باشد بسیار خرسندیم.
حسن موسوی چلک
مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مدیرت عملکرد سازمان بهزیستی کشور

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=248623
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما