یکشنبه 3 مرداد 1395 - 20:54

وعده تاجگردون برای ایجاد بیش از «10 هزار شغل» در گچساران (+عکس)

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه ریزی انجام شده در چهار سال آینده بیش از 10 هزار شغل در این شهرستان ایجاد می شود.

 82162291-70888763

به گزارش بویر نیوز، غلام رضا تاجگردون روز یکشنبه در جلسه برنامه ریزی چهارساله شهرستان گچساران افزود: سیاست جدید دولت حرکت به سمت شبکه سازی و ایجاد اشتغال پایدار است.
وی بیان کرد: توسعه و آبادانی کشور در عرصه های علمی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مستلزم حمایت از دانشگاه هاست.
تاجگردون با اشاره به این که دانشگاه مبدا تولید علم و اندیشه است بیان کرد: تولید علم بدون فراهم بودن زمینه تجاری سازی آن مفهومی نخواهد داشت.
وی ابراز کرد: سالانه اعتبارات زیادی برای تاسیس و فعالیت شرکت های دانش بنیان در بخشهای مختلف در کشور هزینه می شود که به دلیل نبود این شرکت در کهگیلویه و بویراحمد ، استان از این هزینه ها محروم است.
تاجگردون با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان در رونق تولید و فن آوری های علمی نقش مهمی دارد گفت: هزینه کردن برای این شرکت ها سرمایه گذاری در راستای اشتغال مولد فارغ التحصیلان دانشگاه ها و ممانعت از فرار مغزها وخودکفایی ملی است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید برای رونق شرکت های دانش بنیان به افزایش روحیه پژوهشگری و تولید علم در کشور کمک شایانی می کند.
تاجگردون با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد تنها استان کشور است که پارک علم و فن آوری ندارد گفت: وجود پارک علم و فن آوری و شرکت های دانش بنیان در این استان لازم است.
وی از مسئولان دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد خواست در زمینه راه اندازی پارک علم و فن آوری در مرکز استان تا پایان امسال اقدام کنند و در غیر این صورت این مرکز علمی در سال آینده در گچساران راه اندازی خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=198282
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نان قرضی خور گفت:

    15 تا سوپرمارکت دیگه و 9 تا بقالی و 11 تا دکه سیگار فروشی و 23 دستفروشی دیگه افتتاح کنه محقق می شه اصلا هم وعده رسانه ای نیست. کلا اهل رسانه نیست

  2. گرامی گفت:

    هایپر مارکتها کارمون رو راه میندازه شغل برا چیمونه

  3. باشت گفت:

    بهروز خالی بند هم  .همچنین خالی های نمیببنده که این میگه. فقط خوبی این آدم آینه که مرد عمله  اصلا دل به رسانه نمید.چون هدفش  در  راه خدا.ست .حالا بگذریم از سوپری  که دیروز افتتاح کرد ميخواست اطلاع رسانی کنه .که مردم سر در گم نشن و بچه هاشون بیکار نباشن چون پرسنل همه دختر بود ایشان ميخواستن  نا محرم نره افتتاح کنه  

  4. بویراحمد گرمسیر گفت:

    انشااله در این چهار سال گچساران الگوی توسعه در استان و جنوب خواهد شد 
     یاسوج هم از قبد پول نفت و سایر مزایای گچساران به نان ونوا خواهد رسید
    حسادت برای چی؟!!!!!!

  5. امین گفت:

    تاجگرودن عشقش اینکه از ش تعریف کنن و شبکه خبر صحبت کنه وگرنه تا حالا کاری برا گچساران نکرد. چرا بام نفتی ایران اینقدر بدبخت باشه؟ کی باید ازش دفاع کنه؟ فقط موقع رای گیری دست به دامن مردم می شوین و خلاص

  6. باوی گفت:

    اخ سی میر شکاری که سوپر مارکت افتتاح میکنه . توصیه میشود که یک هفته به کیش و یک هفته به قشم سفر کنید و انجا از این افتتاحیه ها زیاد می باشد

  7. باوی گفت:

    به غیر از تیپ زدن و رسانه ای شدن ایشون کار دیه ای نداره ..فقط عاشق شبکه خبر و گفتن دکتر بهش ….بابا مردم دیه عاقل شدن و بیدار این تو بمیری از اوناش نیست

  8. استان گفت:

    قرارد بود در اسفندماه 94شغلهاي متعددي ايجاد كني پس چي شد ؟شما قبل از انتخابات گفتي كه يك كاري كرده ام كه اشتغال رونق مي گيره بعد انتخابت هم چيزي نديده ايم حالا چه در سرداري ؟

  9. بویراحمد گفت:

    واقعا باید قدر چنین افرادی که درسطح ملی مطرح هستند دانست .

  10. شهروند گفت:

    باسلام ت. اقای تاجگردون شما ک دیگه بیکار دراقوام نداری و دلم بحال شهر ودیارم میسوزه ک شما باچه غروری با مردمی ک بهت رای دادن حرف میزنی و درجلساتت چه ادعا دارید.و فقط دوس دارید تعریف بشه ازتون .تمام اقوامتون ک تهران و شیراز وبوشهر و…ب کار گماشته شدن و بیکای این شهر بیش از هر زمانی شده است…بخدا مردم موقش رسیده ب تاج ها وتاجگردونها ن بگوییم

  11. !!!! گفت:

    به حمد الله ایشان اشتغال زیادی ایجاد کرده لطفا جو سازی نکنید من فامیل نزدیک شما هستم آقای تاجگردون قسم میخورم اما طرفدار حق به جای این فامیل های نا کار آمد که مردم شهرستان همه فامیل ما رو میدونند به دلیل لطف هایی که داشتید اشتغال برای نخبگان ایجاد کنید برای خانواده های ضعیف حتی از نخبگان فامیل هم استفاده نمیکنید و از تملق گویان و… 

  12. ناشناس گفت:

    جناب آقای تاجگردون یک چهره ی ملی هستند و حتی در دولت تدبیر و امید نفوذ زیادی دارند حتی اگر نماینده نباشند در دولت یکی از جایگاه های ویژه به ایشان اختصاص دارد اما و اما و اما یرای مردم شهرستان یک مهره سوخته شده اید آقای تاجگردون و مردم شما رو وکیل خودش ون نمیدانند وکیل بستگان میدانند. اگر نیاز شد یکی یکی نام میبرم که با چه سطح سوادی پایینا کجا قرار دارند.

  13. امیر گفت:

    با سلام جناب آقای تا جگردون پیشینه ی مردم استان مشخصه و همه به جای خود محترم بوده اند و هستند لطفا این تفکر رو نداشته باشید که تلاش کنید مرکز استان از شهرستان های دیگر ضعیفتر باشه یا بشه بین قشر مردم مشکل به وجود میاد یا این اندیشه ی واضح،جناب آقای تاجگردون کل استان ما محروم است سومین استان از لحاظ آمار خودکشی جوانان در مشور رو داریم،اول شما بعد بقیه نماینده ها به داد این مردم برسید.

  14. هیچکس گفت:

    سلام جناب آقای تاجگردون،ما به دفتر شما در تهران مراجعه میکنیم نه جواب و نتیجه ای میگیریم نه شما هستید از صبح تا شب پشت در بهارستان مینشینیم برای دیدار یه لحظه شما که فقط تعداد محدود و آنها هم خواص هستند که میتوانند شما رو ببینند این مردم داری نیست من صلاح شما رو میخواهم.شاید و حتما میگویید وقت ندارم اما همین مردم پشت بهارستان شما رو به جایی فرستادند که برای خودشان وقت نداشته باشید و بگویید به کار شخصی رسیدگی نمیکنم؟ رسیدگی نکنید اما همون آدم های مظلوم رو برایشان چند لحظه وقت بگذارید تا حداقل با ناراحتی به استان برنگردند به پروژه های استانی و کشوری هم میرسید نگران نباشید.

  15. اسكندر گفت:

    خداكنه وعده ي سرخرمن نباشه چون گفته تاچهارسال ديگه چهارسال ديگه هم موقع انتخاباته.

دیدگاه شما