شنبه 12 تیر 1395 - 1:10

تهدید سرمایه گذار فسفات توسط عدل هاشمی

صحبت من را در سایت‌ها به گوش آنان برسانید که اگر بخواهد سر به سر مردم چرام بگذارد، مطمئن باشند محاسبه می‌کنم و ریال به ریال خسارت ۶ سال گذشته را می‌گیرم.

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت آیرما مطالباتی از معدن فسفات چرام ندارد، گفت: این شرکت اگر بخواهد سر به سر مردم چرام بگذارد، محاسبه می‌کنم و ریال به ریال خسارت ۶ سال گذشته را می‌گیرم.hashmi

به گزارش بویرنیوز، عدل هاشمی‌پور در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی معدن فسفات چرام در سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

نماینده مردم چرام، کهگیلویه، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر، اظهار کرد: کلنگ‌زنی معدن فسفات چرام در دستور کار قرار دارد، این معدن مهم سالها بلاتکلیف مانده و سرمایه‌گذار هم کاری انجام نداد اما امروز خوشحالم که می‌توانم به صراحت به مردم شریف و ولایتمدار چرام بگویم که دیگر معدن فسفات چرام تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه حذف سرمایه‌گذار قبلی خود یک پروژه بود، عنوان داشت: جایگزین کردن سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه‌گذاری در این پروژه که برای ۴۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند نیز یک پروژه است.

هاشمی‌پور در پاسخ به سوالی مبنی بر تکذیب خبر واگذاری معدن فسفات چرام به موسسه اقتصادی کوثر توسط مدیرعامل شرکت آیرما، ابراز کرد: اول اینکه انصراف این شرکت را گرفته‌ایم و نباید کاری به این داشته باشند که ما کجا قرارداد بسته‌ایم، ۶ سال معطل کردن پروژه و سرکار گذاشتن مردم دیگر تمام شد.

وی، افزود: ما با همکاری موسسه اقتصادی کوثر، اداره صنعت، معدن و تجارت و دیگر مجموعه‌ها کمربند را برای راه‌اندازی این پروژه محکم بسته‌ایم و در سفر هیئت دولت کلنگ‌زنی پروژه را خواهیم داشت.

نماینده مردم چرام، کهگیلویه، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی در خصوص مطالبات شرکت آیرما نیز با تاکید بر این مطلب که شرکت آیرما مطالباتی ندارد، تصریح کرد: مگر محصولی جایی فروخته شده است که مطالباتی داشته باشد در حالی نظر ما این است که باید خسارت ۶ سال معطلی این پروژه پرداخت شود.

هاشمی‌پور، تاکید کرد: صحبت من را در سایت‌ها به گوش آنان برسانید که اگر بخواهد سر به سر مردم چرام بگذارد، مطمئن باشند محاسبه می‌کنم و ریال به ریال خسارت ۶ سال گذشته را می‌گیرم.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اشتغال زنان نیز خاطرنشان کرد: به همان اندازه که پروژه کار عملیاتی دارد، کار ستادی نیز انجام می‌دهد و دستور کار ما نیز این است که از ۴۰۰ نفر فرصت شغلی، ۱۰۰ نفر اداری باشد و از این ۱۰۰ نفر حدود ۵۰ نفر از بانوان در کار ستادی استفاده خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196263
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیر گفت:

    حاجی اگه ساکت بشین شما مطالبات ۶سال نمیگیرین!!!!!

  2. ناشناس گفت:

    بعد از شش سال تازه میخاد کلنگ زنی کنه.مگه چند بار کلنگ زنی میشه؟بعد از کلنگ زنی تازه باید مطالعات ان توسط شرکت جدید اغاز بشه.فکر کنم یه 20 سالی مثل سیمان و پتروشیمی دهدشت طول بکشه

  3. علی گفت:

    حاجی جان خودت احمدی نزادی صحبت نکن بسه دیگه چه میکنم چه میکنم نشد نون برای مردم

  4. طرفدار گفت:

    ای ول حاجی کار بلد

  5. ناشناس گفت:

    اقای عدل با خصلت پیمانکاری برخورد کردن در سمت نمایندگی گذشته الان عصر رسانه و قانونه
    بهتره کمی ارامتر و منطقیتر صحبت کنید

دیدگاه شما