دوشنبه 7 تیر 1395 - 20:10

در بازدید استاندار از پروژه‌های یاسوج چه گذشت؟ (+تصاویر)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برخی پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج بازدید به عمل آورد.

به گزارش «بویر نیوز»، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز به همراه خبرنگاران و معاون عمرانی خود و همچنین شهردار یاسوج از برخی پروژه‌های عمرانی در شهر یاسوج بازدید به عمل آورد.

استاندار در این برنامه کاری از پل چهارم بشار، پارک آبشار یاسوج، فرودگاه، بیمارستان بزرگ شهید دکتر جلیل و پارک چشمه نباتی بازدید به عمل آورد.

در این بازدید دو ساعته هر یک از پیمانکاران و مجریان طرح‌ها گزارشی از روند کار در پروژه‌ها را به سمع استاندار و خبرنگاران رساندند.

در این بازدیدها معلوم شد که پل چهار بشار پیشرفت 43 درصدی، بیمارستان 200 تختخوابی پیشرفت 78 درصدی، و باند فرودگاه یاسوج پیشرفت 43 درصدی دارند.

استاندار در این دیدارها توصیه‌های لازم را به مدیران دستگاه‌های بهره‌بردار و همچنین پیمانکاران برای تسریع در اتمام پروژه‌ها کرد./ فارس


پارک چشمه نباتی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=195849
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یاسوجی گفت:

    سلام جناب اقای استاندار مردم یاسوج روزانه پل سوم وچهارم یاسوج را می بینند  و وقتی متاسفانه با این روند هیچ امیدی به گشایش امور به این زودی در این استان ندارند . شما یا نمی خواهید ویا نمی توانید خدمتی به این استان داشته باشید  الان چند سال است که مسولین ما نمی توانند یک پل را در این شهر به سرانجام برسانند  .

  2. احمد گفت:

    واقعا تاسف برانگیزه وضعیت پل ها
    تا وقتی ی فاجعه پیش نیاد کسی ب فکر نیست

  3. حسن گفت:

    آقای زارع دوسال پیش گفتند 15ماهه مدیر راه هم یک ماه پیش گفقتند 75روره فکر کنم تا 1400طول بکشه

  4. محمدی گفت:

    پل سوم یاسوج جاده هاش رو به اتمام است به همین زودی افتتاح می شود

  5. ط گفت:

    جناب استاندار حداقل از پروژه مسکن مهر جهاد یاسوج هم بازدید می کردی چرا تاکنون افتتاح نشده پیشرفت فیزیکی ان هم خیلی بالاست نود در صد بالاتره

  6. ناشناس گفت:

    هیچ سودی ندارد این بازدیدها

  7. ناشناس گفت:

    تا کی مردم زجر نبود بیمارستان رو بکشن،ای خدا؟؟؟

  8. م گفت:

    جناب خادمی شما این همه سال در یاسوج نتوانسته اید پل سوم را به سامان برسانید .چگونه به سراغ پل چهارم رفته اید و برای مردم چه پاسخی دارید. شما در تکمیل پل سوم رودخانه بشار مانده اید و مردم بوضوح ضعف عملکرد شمار ا طی این مدت دیده و ناامید شده اند کاش از روز اول چنین مسئولیت سنگینی را نمی پذیرفتید و عرصه حضور خدمت برای نیروهای توانمند بومی را در آتی کم رنگ نمی نمودید.

دیدگاه شما