شنبه 24 بهمن 1394 - 10:51

موحد: «من دیر آمدم اما مردم مثل شیر آمدند»

حاجی سید محمد موحد کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در جمع مردم چاروسا، اظهار داشت: بسیار دیر به این دیار آمدم اما مردم برای استقبال از من مثل شیر آمدند.

movahed

به گزارش سایت استان، حجت‌الاسلام موحد با تغییر حوزه در فرمانداری تهران؛ برای رقابت با عدل هاشمی ملقب به سردار سازندگی که جدیدا نیز شعار «می‌سازمت‌دیار» تحت عنوان لقب امیر کبیر را برگزیده و دکتر تقوی فرزند «میراحمد تقوی» وارد کارزار انتخاباتی کهگیلویه بزرگ شده است.

این نماینده سابق مجلس در جمع چندین هزار نفری مردم شهرها و مناطق چاروسا و جاورده که با حضور ریش‌سفیدان و معتمدان محلی برگزار شد، گفت: از الطاف بی‌کران مردم این دیار به اولاد کمترین خود نهایت قدردانی و سپاسگذاری را دارم.

وی اذعان داشت: با توجه استقبال بی‌نظیر مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده و سایر شهرها، بخش‌ها و روستاهای بزرگ و کوچک در 5 روز اخیر از بنده؛ امیدوارم بتوانیم با یاری خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز، جوابگوی مطالبات به‌حق‌تان باشم.

موحد همچنین در جمع مردم جاورده که خانواده‌های شهداء و ایثارگران و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز همراه آنان بودند، بیان داشت: بنده برای بیشتر شما مردم عزیز که اینجا جمع شده‌اید هیچ کاری انجام نداده‌ام ولی بزرگواری و لطف‌تان من را برای ادامه حضور در صحنه انتخابات امیدوارتر کرد.

به گزارش سایت استان، استقبال از موحد در چاروستا و جاورده به حدی بود که فعالان سیاسی از آن به عنوان «سونامی» یاد می‌کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181775
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرکه بزن

  2. ناشناس گفت:

    موحد100000عدل هاشمی30000تقوی11000

  3. بنی لو گفت:

    درود بر سناتور.سونننناااااممممممی اومد

  4. بنی لو گفت:

    فقط سناتور سید حاجی محمد موحد

دیدگاه شما