یکشنبه 8 شهریور 1394 - 3:01

تخریب آبکی دولت تدیبر و امید توسط رسانه های اصولگرا (+تصاویر)

برخی از رسانه ها برای مخالفت با اقدامات دولت تقریبا از هر سوژه ای بهره می برند.

گروه سیاسی – برخی از رسانه ها برای مخالفت با اقدامات دولت تقریبا از هر سوژه ای بهره می برند.

به گزارش بویرنیوز، بعضی از این رسانه ها حتی به شعور مخاطبان نیز توهین کرده و مطالبی را به عنوان نقد و به بیان بهتر تخریب دولت منتشر می کنند که با اندکی دقت می توان به آبکی بودن گیر دادن های این گونه رسانه ها پی برد.

سایت اصولگرای “صراط” در مطلبی با عنوان ” هدف از سفر نامتعارف ظریف به اصفهان چه بود؟/ کلنگ‌زنی خط مترو چه ارتباطی با وزیر خارجه دارد؟!” مطالبی را که بیشتر به توهمات نویسنده شباهت دارد را به عنوان یک نقد علیه دولت استفاده کرده.

resized_524477_664

این سایت در ادامه ی نویسد:

((ظریف در اصفهان چند پروژه عمرانی را کلنگ زنی کرد

او در این سفر، افتتاح پروژه های مخابراتی، پیش راه اندازی مرحله نخست خط یک قطار شهری اصفهان و کلنگ زنی خط دوم مترو اصفهان و … را انجام داد و حتی در حاشیه این برنامه ها، از مشکل آلودگی هوا و نابودی منابع محدود و امکانات زیست محیطی نیز سخن گفت!

هنوز معلوم نیست چرا دولت تدبیر و امید دست به چنین اقدام نامتعارفی زده و عملا اقدامات معمول دیگر مسئولان را به ظریف سپرده است.

توجیه “سفر ظریف به نمایندگی از دولت” نیز کمکی به تحلیل ماجرا نمی کند. چراکه تا کنون این نوع “نمایندگی دولت” برای افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه مرسوم آن هم با توجه به مشغله کاری فراوان وزیر خارجه، عمرانی نبوده است.

در این میان، چند تحلیل می توان ارائه داد: شاید دولت به تصور محبوب شدن ظریف پس از توافق هسته ای، قصد داشته از این “محبوبیت ادعایی” استفاده کند. این موضوع با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس دهم، قابل درک است!

از سوی دیگر، تحلیل های دیگری وجود دارد که ظریف را کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 می پندارد. در این صورت شاید بتوان اقدام دولت تدبیر و امید را آماده کردن ظریف برای چنین وظیفه ای قلمداد کرد؛ اگر چنین باشد، دولت احتمالا در ارزیابی های خود اشتباه کرده است. چراکه اولا هنوز نتیجه کار اصلی ظریف یعنی توافق هسته ای مشخص نشده و در ثانی به دلیل عملکرد دولت در حوزه های گوناگون دیگر، تضمینی وجود ندارد که دولت تدبیر و امید رای دوباره مردمی را به دست بیاورد.))

آبکی بودن ماجرا از این جا مشخص می شود که هر کدام از اعضای هیئت دولت در هفته دولت به یک استان سفر کرده و طرح های مربوط به این هفته را افتتاح یا کلنگ زنی کردند.

به طور مثال طیب نیا وزیر اقتصاد به شیراز رفت، حجتی به کهگیلویه و بویراحمد، جهانگیری به کرمان، ربیعی به اردبیل و …….

نکته مهم اما گیر دادن به سفر ظریف به عنوان یک عضو هیئت دولت بود.

نکته ماجرا این که رسانه های اصولگرا از مدت ها در تلاش هستند دستاورد هسته ای دولت را زیر سوال ببرند و در تلاش هستند که با طرح این گونه مطالب دستاورد هسته ای دولت را به حاشیه برده و عملا تیم هسته ای را شکست خورده نشان دهند.

در زیر بریده جراید آورده شده:

1807465 13930301000112_PhotoAIMG09005652 1671526

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=160649
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا بویراحمدی گفت:

    دلیل این تخریبها ریشه در 6 سال آینده دارد چون ظریف کاندیدای سال 1400 ریاست جمهوری ایران است .و به یاری خدا پیروز است

    • م گفت:

      آخه ظریف چه کار مهمی کرده که میگی؟ توافق الکی چه نفعی برا مردم داشته؟ قیمت ها همچنان بالاست و بالاتر میره جوانان هم همچنان بیکار و مثل همیشه به دروغ میگن تورم کنترل شده بیکاری تک رقمی شده . تو بگو کار مثبت این دولت چی بوده؟

    • آینده نگر گفت:

      اخر افتتاح چه ارتباطی به وزیر خارجه دارد ،برود دنبال حل وفصل یمن و….

  2. پاسخ گفت:

    حواستان به جهانگیری معاون اول باشد نکند خدای نکرده مثل رحیمی بعدا دستگیر شود.

  3. اصلاح طلب گفت:

    دوستان اصولگرا اگر نمیدانند بدانند که این اقایان بعنوان نمایندگان دولت سفر کردند نه وزیر .

    • اصولگرا گفت:

      اولا که هر وزیری بایستی در تخصص خود به مسائل مربوطه بپردازه ضمنا با وجود خود جناب آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در کلنگزنی آقای ظریف در آنجا چه میکرد و از این بابت چه اهدافی را ایشان دنبال میکرد و اگر بخواهیم به عنوان نماینده دولت حساب کنیم معاونان ریاست جمهوری همراه با وزیران مربوطه همراه خواهد شد.از هر منظر که به چنین مسائلی که در هفته دولت رخ داد دور از انتظار همه ما بود.

  4. ناشناس گفت:

    این تیترها که همه در حمایت از دولت است /چرا الکی تهمت می زنی

دیدگاه شما