چهارشنبه 31 تیر 1394 - 3:11

دلیل کندی سرعت اینترنت در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد (+عکس)

انتظار می رود لطفا مسئولان ذیربط این موضوع را هرچه سریع تر پیگیری نمایند.

“بدهی مخابرات استان به رگولاتوری به ضرر مشترکان اینترنت تمام شد”

به گزارش بویرنیوز، چند روزی است که اینترنت شهر یاسوج باافت سرعت شدید که سبب نارضایتی مشترکین شده است مواجهه شده است.دلیل این افت سرعت این است که رگولاتوری پهنای باند اینترنت استان را به دلیل بدهکاری میلیونی کاهش داده است.

پهنای باند اینترنت استان درحال حاضر Stm1 2یعنی 300مگابایت می باشد.بااین حال هنوز مخابرات اقدام به واگذاری اینترنت پرسرعت به مشترکین می نماید درحالی که پهنای باند موجود جوابگوی این همه مشترک نمی باشد.

درتاریخ 20تیر ماه سال94سازمان تنظیم مقررات در طی ابلاغیه ای فروش اینترنت پرسرعت در 6استان کشور رابه دلیل نارضایتی مشترکان از کیفیت اینترنت وافت سرعت متوقف کرد.جای سوال است که چگونه هنوز ابلاغیه ای از طرف سازمان تنظیم مقررات به مخابرات استان بااین وضع اسفناک اینترنت ابلاغ نشده است؟!!!

انتظار می رود لطفا مسئولان ذیربط این موضوع را هرچه سریع تر پیگیری نمایند.

noid-اینترنت_استان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=156488
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رهنما گفت:

    دستتون درد نکنه سرعت2048دارم 24ساعتی یک دونه عکس

  2. مطلع گفت:

    تا جای که اطلاع دارم مخابرات از سال 93 تاکنون دنبال خرید پهنای باند155mb یا یک سیستم stm1 از شرکت زیرساخت جهت افزایش پهنای باند استان می باشد که روند نامه نگاری و بروکراسی آن ومجوز های لازم تاکنون تاخیر داشته کجای آن مخابرات مقصر می باشد و روزانه شرکت مخابرات استان کهکیلویه پیگیر از سازمان تنظیم و شزکت زیرساخت می باشد
    هنوز مشکل بقوت خودش باقی است

  3. واقع بین گفت:

    من یکی از مشترکین اینترنت پر سرعت و ADSL هستم و الان حدود دو هفته است اینترنت با سرعت 1 مگابایت من در حد 128 کیلو بایت هم نیست و در طول این دو هفته مجبور به استفاده از اینترنت گرانقیمت خط موبایل خود هستم که سرعتی چند برابر ADSL م دارد.

  4. ناشناس گفت:

    برا این مسئولین متاسفم این پولا حرومه پس یرا چی از ما پول سرعت بالا میگیرین

  5. حامد آبی گفت:

    والا سرعت اینترنت مثب قبله. سرعت واقعی یک هشتم سرعتیه که به آدم میفروشن. اونم دلیلش  اینه بین هشت نفر اشتراک میزارن. این مدت هم افت سرعتی ندیدم من

  6. محسن امیری فر گفت:

    در روستای توریستی کریک سرعت اینترنت تلفن همراه، 1kbsal,یعنی یک کیلوبایت بر ساله!!!!!!!،واقعا خنده نداره، گریه داره!!!!

  7. احمد.. گفت:

    این هم به نوع خودش دزدی و اختلاسه چرا پول اینترنت پر سرعت گرفته میشه ولی اصلا سرعتی وجود نداره ..من اینترنت adsl..512
    گرفتم برای دانلود ی عکس هم سرعتشرکمه ..انصاف نیست خدا وکیلی ..

  8. رضا گفت:

    تنها چیزی که ارزش ندارد حق و حقوق مردم و پول مردم است. وقتی خطی را با سرعت 2 مگابایت اجاره می کنی و پولت را نقد می پردازی انتظار داری همانطور که مخابرات برای یک ثانیه استفاده از خط تلفن کنتور دارد برای کاربران هم کنتور نصب و کم فروشی مخابرات اعمال شود. اگر مخابرات یک اس ام اس یا یک پالس مکالمه را نادیده می گیرد پس بگذارید مردم هم حقوقشان را نادیده بگیرند. اما این وسط چیزی که مهم نیست حقوق مردم است. شما باید از جیبت، از خرج زن و بچه ات بزنی برای استفاده از اینترنت اونوقت باید یک شب تا صبح بشینی تا مثلا بتونی یک کتاب 10 مگابایتی دانلود کنی. آیا امکان دارد ما هم پولمان را کمتر بدهیم؟ چطور مخابرات برای بدهی همین اینترنت از ما ماهیانه نقد پول می گیرد؟ باز آب و برق و گاز اگر قطع باشند کنتر شماره نمیندازه و آدم مغبون نمیشه ولی پول نقد میپردازی ولی در عوض هیچی به شما تحویل نمی دهند. این کجاش انصافه؟ آیا چون مخابرات در دست بخش خصوصی نیست باید به مردم ظلم بشود؟

  9. ایمان گفت:

    مرسی بویر نیوز سخن از زبان ما می گویی. واقعا عصبیم کرده این سرعت اینترنت. من پول 2 مگ دادیم دارم با سرعت 20 کیلو بایت! دانلود میکنم اونم با قطعی فراوان. دزدی فقط این نیست که از دیوار مردم بالا بری… دزد فقط بابک زنجانی نیست…

  10. ناشناس گفت:

    سلام
    به خدا دارن حروم میخورن من سرعت 2 مگ دانلودم 3 کیلو بایت هست
    اخه دزدی مگه به چی میگن

  11. ناشناس گفت:

    اینترنت مخابرات وضعیت بسیار بدی در یاسوج دارد با سرعت دو مگ به زور یک صفحه را باز می کند

  12. ناشناس گفت:

    سرعت لاکپشت بهزه انترنت گچسارانه

  13. رهگذر گفت:

    من نمی دانم مردم چه گناهی کردند حداقل اطلاع رسانی شود تا فرد اگاهانه تصمیم بگیرد اینترنت یک ساله 1024 از شرکت زیر مجموعه مخابرات خریدیم کمتر از دو ماه شارژ تمام شد جالب سرعت در حد 128 هم نبوده  و مرتب هم قطع می شد. والا نمی دانیم دادمون رو کی بزنیم هیچکس جواب گو نیست. 

  14. آخر دنیا گفت:

    اینجا دیگه آخر دنیاست
    شیر تو شیره

  15. ناشناس گفت:

    واقعا که

دیدگاه شما