سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 15:37

انتصاب رئيس كل جديد دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد (+عکس)

اميد است با در نظر داشتن اهميت امر قضا و مسئوليتهاي سنگين ناشي از آن اجراي عدالت اسلامي و رسيدگي به محرومين و ستمديدگان و حمايت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه كار خود قرار داده و در انجام وظايف الهي با رعايت دقيق موازين شرعي و قانوني و همراه با سرعت لازم موفق و مؤيد باشيد.

آيت الله صادق آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه طي حكمی غلامرضا مزارعی رئیس شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان فارس را به سمت رئيس شعبه اول دادگاه تجديدنظر و رئيس كل دادگستري استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب كرد.

مزارعی

به گزارش  بویرنیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاييه، متن حكم رئيس قوه قضاييه به شرح زير است:

جناب آقاي غلامرضا مزارعی

رئیس شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر استان فارس

به موجب اين حكم به سمت رئيس شعبه اول دادگاه تجديدنظر و رئيس كل دادگستري استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب مي‌شويد. اميد است با در نظر داشتن اهميت امر قضا و مسئوليتهاي سنگين ناشي از آن اجراي عدالت اسلامي و رسيدگي به محرومين و ستمديدگان و حمايت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه كار خود قرار داده و در انجام وظايف الهي با رعايت دقيق موازين شرعي و قانوني و همراه با سرعت لازم موفق و مؤيد باشيد.

صادق آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=151016
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    خدا کنه قانون مند باشه

  2. اسلام گفت:

    الحق و الانصاف استان نگین ارزشمندی مانند دکتر جمادی رو از دست داد امیداوارم که ایشون پیرو. راه جمادی. در برخورد با مفاسد و رانت خواری و ایجاد عدالت فراگیر باشن نه منافع شخصی خود و اطرافیان.

  3. شعبه سه گفت:

    موفق باشید بررسی فرمایید.

  4. زهرا گفت:

    باعث افتخار!!! اتفاقا برای جامعه قانونی  لازمه اتفاقای این چنیتی ان شاءالله زیر سایه حضرت ولی عصر عج الله محفوظ باشن

  5. ناشناس گفت:

    دوستان جناب حجه الاسلام مزارعی از قضات بسیار ارزشمندی هست که از ساده زیستی و پاک دستی معروفه که هیچوقت زرق و برق دنیا نتونسته او را فریب بدهد انشا الله که موفق و موید باشه

  6. ممو گفت:

    دوستان اولا بحثی در خصوص شخص اقای مزارعی نیست ولی این موضوع را عرض کنم که چرا استان ما این همه بدبخت ومظلوم است چرا یک نفر از استان ما جرات نداره برای احراز سمتی که توانایش را هم داره به استان فارس ویا بوشهر که در همسایگی ما است برود ولی اکثر مدیران ما از این دو استان وارد میشه ماها هم بلدیم فقط سرحدی وگرمسیری کنیم

  7. ناشناس گفت:

    انشاالله موفق باشد

  8. رهگذر گفت:

    :O
    درود بر جمادی

  9. راستگو گفت:

    درود بر مرد قاضی مستقل و عادل دکتر جمادی

  10. حسني گفت:

    چرا نظر مردم را نمي زني .مردم خيلي چيزها رامي فهمند

دیدگاه شما