دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 - 17:45

جاده های کهگیلویه و بویراحمد ترمیم می شود (+تصاویر)

گروه اقتصادیمدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از 148 کیلومتر عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، شانه سازی و حذف ناهمواری های جاده های استان خبر داد.

علی شیر محمدی

به گزارش «بویر نیوز»، علی شیر محمدی با اعلام این خبر افزود: به منظور افزایش بهسازی و ایمنی جاده ها و همچنین رفاه حال مردم و مسافرین در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، شانه سازی و حذف ناهمواری در 15 جاده استان در حال انجام است.

وی با اشاره به شروع فصل کاری در حوزه پروژه های راهداری و بهسازی جاده ها ابراز داشت: بیشتر پروژه های  دست اقدام مربوط به راههای اصلی است و 6 پروژه مربوط به جاده های مرکز استان است.

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد طول همه عملیات در دست انجام را 148 کیلومتر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: همه این پروژه ها از محل اعتبارات ملی در دست اقدام است.

علی شیر محمدی با بیان اینکه  لكه گیری و درزگیری، از گسترش خرابی رویه آسفالت راهها جلوگیری خواهد کرد، تاکید کرد: لكه گیری و درزگیری راهها از مهمترین فعالیتهای تعمیر و نگهداری روسازی آسفالت راهها محسوب می شود و درزگیری تَركها، موجب كاهش نفوذ آب به درون لایه های اساس و زیر اساس می شود كه این امر منجر به افزایش عمر و دوام روسازی آسفالت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات به منظور ایمن سازی و نگهداری راهها انجام می شود، گفت: مجموعه این اقدامات باعث روان سازی ترافیک و کاهش خستگی رانندگان و همچنین کاهش تصادفات می شود.

محمدی از رانندگان خواست تا ضمن رعایت موارد ایمنی در نزدیکی محل اجرای پروژه های راهداری و فعالیت راهداران به علائم و تابلوهای هشدار دهنده توجه کنند.

در ادامه تصاویری از اقدامات دیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

1 (9)

1 (1)

1 (2)

1 (3)

1 (4)

1 (5)

1 (6)

1 (7)

1 (8)

1 (10)

1 (11)

1 (12)

1 (13)

1 (14)

1 (15)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=148503
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مرد خدمت گفت:

    جناب اقای مهندس محمدی واقعا خسته نباشید واقعا هر جا که مسولیتی گرفتید با تمام توان کار کردید خسته نباشید

  2. غضنفر گفت:

    دستشان درد نکنه باور کنید اولین بارکه یک مسئولی بر کارهاش نظارت داره دست مریضات

  3. ناشناس گفت:

    درود بر مهندس محمدی و راهداران عزیز

  4. تامر گفت:

    ممنون از اقدامتان ولی ای کاش هر شش ماه یکبار مدیر کل ها را عوض می کردند چون هر مدیری فقط در ابتدای کار یه کار چشمک زنی را انجام میده و بعد فراموش می شه

  5. د گفت:

    درجه حرارتش پائینه

  6. میلاد ارمین گفت:

    اقای شهردار اگه راست میگه بیاد این خیابانهای شهرک امام علی رو آسفالت کنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. نشر عدالت گفت:

    تا سه چار ماه جواب میده…. 

دیدگاه شما