چاپ این برگه

جاده های کهگیلویه و بویراحمد ترمیم می شود (+تصاویر)

گروه اقتصادیمدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بیش از 148 کیلومتر عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، شانه سازی و حذف ناهمواری های جاده های استان خبر داد.

علی شیر محمدی

به گزارش «بویر نیوز»، علی شیر محمدی با اعلام این خبر افزود: به منظور افزایش بهسازی و ایمنی جاده ها و همچنین رفاه حال مردم و مسافرین در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، شانه سازی و حذف ناهمواری در 15 جاده استان در حال انجام است.

وی با اشاره به شروع فصل کاری در حوزه پروژه های راهداری و بهسازی جاده ها ابراز داشت: بیشتر پروژه های  دست اقدام مربوط به راههای اصلی است و 6 پروژه مربوط به جاده های مرکز استان است.

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد طول همه عملیات در دست انجام را 148 کیلومتر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: همه این پروژه ها از محل اعتبارات ملی در دست اقدام است.

علی شیر محمدی با بیان اینکه  لكه گیری و درزگیری، از گسترش خرابی رویه آسفالت راهها جلوگیری خواهد کرد، تاکید کرد: لكه گیری و درزگیری راهها از مهمترین فعالیتهای تعمیر و نگهداری روسازی آسفالت راهها محسوب می شود و درزگیری تَركها، موجب كاهش نفوذ آب به درون لایه های اساس و زیر اساس می شود كه این امر منجر به افزایش عمر و دوام روسازی آسفالت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات به منظور ایمن سازی و نگهداری راهها انجام می شود، گفت: مجموعه این اقدامات باعث روان سازی ترافیک و کاهش خستگی رانندگان و همچنین کاهش تصادفات می شود.

محمدی از رانندگان خواست تا ضمن رعایت موارد ایمنی در نزدیکی محل اجرای پروژه های راهداری و فعالیت راهداران به علائم و تابلوهای هشدار دهنده توجه کنند.

در ادامه تصاویری از اقدامات دیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

1 (9)

1 (1)

1 (2)

1 (3)

1 (4)

1 (5)

1 (6)

1 (7)

1 (8)

1 (10)

1 (11)

1 (12)

1 (13)

1 (14)

1 (15)