سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 15:32

اولین روز نمایشگاه هفته سلامت در کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر

به گزارش بویرنیوز، صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان و معاونین علوم پزشکی نمایشگاه هفته سلامت برگزار شد.

چمن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شعار بهداشتی سال  را «ایمنی غذا»، از مزرعه تا سفره عنوان کرد و افزود: شعار هفته سلامت برای ارتقای عادلانه سلامت نامگذاری شده که تلاش می شود در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده شاهد ارتقاء سلامت در جامعه باشیم.

چمن به روز‌شمار هفته سلامت اشاره کرد و گفت: امروز اول اردیبهشت 94 روز سلامت و ارتقای ایمنی غذا، چهارشنبه دوم اردیبهشت روز سلامت و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، پنجشنبه سوم اردیبهشت روز عدالت در سلامت و ارتقای خدمات بهداشتی ـ درمانی،  جمعه چهارم اردیبهشت روز سلامت، آموزش همگانی و خود‌مراقبتی، شنبه پنجم اردیبهشت روز سلامت و مشارکت‌های اجتماعی، یکشنبه ششم اردیبهشت را روز سیاست‌های کلی سلامت، همکاری بین‌بخشی عنوان کرد.

نمایشگاه هفته سلامت شامل غرفه‌های سلامت و رسانه، غذا و دارو، معاونت بهداشتی، معاونت پژوهش و فناوری، معاونت درمان، معاونت آموزش اداره کل دامپزشکی، معاونت فرهنگی و دانشجویی، معاونت پشتیبانی و سازمان جهاد کشاورزی است.

در ادامه فتاح محمدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار داشت: بخش زیادی از حوزه درمان و حوزه پزشکی حول محور اطلاع رسانی بوده  زیرا آن چیزی که مدنظر قرار می گیرد،  مشارکت همگانی مردم در حوزه های مختلف  بهداشت و درمان می باشد که با ایجاد این نمایشگاه و گسترش آگاهی مردم از طریق رسانه های حاضر انجام خواهد گرفت و  باید این حساسیت ایجاد شود تا همه مردم احساس مسئولیت بکنند در سلامت جامعه چرا که  یکی از عواملی اصلی پویایی و اثرگذاری هر جامعه ای بحث سلامت آن جامعه می باشد.

محمدی اظهار داشت: دوستان که در دانشگاه علوم پزشکی می باشند و سایر دستگاه های مرتبط با این بخش ها  و حتی خود مردم باید در تمام شرایط و ایام ماه ها و سال های متمادی  نسبت به بحث بهداشت و درمان حساسیت نشان دهند و  برپایی این نمایشگاه می تواند نقطه شروعی برای این کار بزرگ  باشد.

IMG_۲۰۱۵۰۴۲۱_۰۹۳۰۳۳

IMG_۲۰۱۵۰۴۲۱_۰۹۳۱۱۱

IMG_۲۰۱۵۰۴۲۱_۰۹۳۸۰۲

IMG_۲۰۱۵۰۴۲۱_۰۹۳۸۱۲

IMG_۲۰۱۵۰۴۲۱_۰۹۴۰۵۸

IMG_۲۰۱۵۰۴۲۱_۰۹۴۱۰۸

IMG_۲۰۱۵۰۴۲۱_۰۹۴۲۳۷

IMG_۲۰۱۵۰۴۲۱_۰۹۴۲۵۵

IMG_۲۰۱۵۰۴۲۱_۰۹۴۳۱۰

IMG_۲۰۱۵۰۴۲۱_۰۹۴۳۲۸

IMG_۲۰۱۵۰۴۲۱_۰۹۲۲۴۶

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=147763
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    جالب بود اتفاقی رفتم دیدم 

  2. ناشناس گفت:

    در روستاهایا بخشهای بزرگ هم مثل پاتاوه و مارگون هم نمایشگاه برگزارمیشد خوب بود.

  3. هل رسانه گفت:

    خیلی ابتکار عمل به خرج داده بودن واقعا نمایشگاه آموزنده ای بود.

  4. سبحان گفت:

    فقط دکتر چمن

دیدگاه شما