شنبه 16 اسفند 1393 - 0:28

آغاز عملیات اجرایی قطعه سوم بزرگ راه بابامیدان – گچساران – بهبهان

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی قطعه سوم باند دوم بزرگراه بابامیدان – گچساران – بهبهان ( گچساران – خیرآباد) با اعتباری بالغ بر 770 میلیارد ریال و به طول 38 کیلو متر آغاز شد.

به گزارش ایسنا غلامرضا تاجگردون در مراسم کلنگ زنی بزرگ راه بابامیدان – گچساران – بهبهان افزود: این طرح یکی از طرح های مهم جاده ای می باشد که قطعه ای از شیراز تا اهواز را به هم وصل می کند.

وی اظهارکرد: عملیات اجرایی بزرگراه بابامیدان – گچساران – بهبهان با اعتباری بالغ بر 770 میلیارد ریال و به طول 38 کیلو متر آغاز شد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسیر شیراز تا اهواز نیاز به چهار بانده شدن دارد که این امر خود تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات خواهد داشت.

تاجگردون عنوان کرد: برای این مسیر تا کنون 75 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: ساخت جاده سه پاپشته تا باشت باید با سرعت بیشتری انجام شود.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خطه لیشتر دارای پتانسیل های فراوان اما محروم می باشد که نیاز به توجه مسئولان دارد.

تاجگردون عنوان کرد: انتظار می رود که این طرح در حداقل زمان ممکن از پاسگاه عبدالهی تا گچساران به پایان برسد.

وی افزود: برای اتمام این طرح باید فاز به فاز برنامه ریزی شده تا بتوان در زمان مناسب و کوتاه ترین مدت تکمیل شود.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مطالعات طرح قطعه از پل خیرآباد تا بهبهان که یکی از پرحادثه ترین و پرترددترین قطعه ها می باشد در دست اقدام است و به زودی به مناقصه گذاشته خواهد شد.

تاجگردون تصریح کرد: این طرح که شاهد کلنگ زنی آن خواهیم بود یک هدیه با ارزش از سوی مسئولین نظام به مردم منطقه لیشتر است.

وی ادامه داد: مردم این منطقه با پیمانکار و عوامل اجرایی نهایت همکاری را داشته باشند تا این طرح بدون اتلاف وقت در مدت زمان خود به پایان برسد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این طرح 140000 هزار متر مربع آسفالت با دو دستگاه پل بزرگ به طول 70 متر انجام خواهد شد.

تاجگردون اضافه کرد: در شرایط فعلی بضاعت مجلس و دولت زیاد نیست اما با این بضاعت محدود خدمت رسانی به مناطق محروم در اولویت کار دولت یازدهم قرار گرفته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=142067
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما