شنبه 4 بهمن 1393 - 10:49

مشکلات زندانیان مواد مخدر رسیدگی ‌می‌شود

فرماندار بویراحمد گفت: مشکلات زندانیان مواد مخدر رسیدگی ‌می‌شود.

خبرگزاری فارس: مشکلات زندانیان مواد مخدر رسیدگی ‌می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هوشنگ یاری‌پور فرماندار بویراحمد به همراه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان از بند زندانیان مواد مخدر زندان مرکزی این شهر بازدید کردند.

فرماندار بویراحمد هدف از بازدید صورت گرفته را بررسی مشکلات زندانیان عنوان کرد و گفت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی ،اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن موجب رکود اجتماعی در زمینه‌های مختلف می‌شود از این‌رو آموزش یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از گرایش به مصرف مواد مخدر و اعتیاد در جامعه است.

وی بر ضرورت آگاهی و آشنایی خانواده‌ها و جوانان با مواد مخدر و مضرات آن در جهت هدایت جامعه به سمت پیشگیری و درنتیجه پاکسازی جامعه به مصرف مواد تأکید کرد و گفت: جوانان به دلیل داشتن هیجان‌طلبی، استقلال و کنجکاوی بیشتر در معرض خطر مصرف مواد مخدر هستند که انتظار می‌رود آگاه‌سازی لازم در این خصوص صورت گیرد.

این مسئول پیشگیری و آگاه‌سازی از مضرات مصرف مواد مخدر را از راه‌های جلوگیری مصرف مواد مخدر عنوان کرد و گفت:  آگاه‌سازی جامعه از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی راه‌های جلوگیری از گرایش جوانان به مواد مخدر است.

یاری‌پور ادامه داد: اعتیاد به موادمخدر یکى از مهمترین مشکلات اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى است که عوارض ناشى از آن تهدیدى جدى براى جامعه بشرى محسوب می‌شود و موجب رکود اجتماعى در زمینه‌هاى مختلف مى‌شود.

فرماندار بویراحمد که در جمع زندانیان مواد مخدر سخن می‌گفت، تصریح کرد: مشکلات معتادان در بند به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اعلام می‌شود تا با بازگشت به جامعه بتوانند درآمدزایی برای خود داشته باشند.

این مسئول معرفی بهبود یافتگان به صندوق مهر امام رضا، معرفی به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای به منظور ایجاد شغل، مکاتبه با نهادهای حمایتی جهت تحت پوشش قرار دادن زندانیان نیازمند و برگزاری جشن گلریزان زندانیان بدهکار را از برنامه‌های پیشنهادی به شورای هماهنگی مواد مخدر استان عنوان کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137277
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما