پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 18:34

بازدید خادمی و زارعی از پنج طرح عمرانی یاسوج (+تصاویر)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا، فرماندار شهرستان بویراحمد، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان اجرایی استان از روند اجرای پنج پروژه عمرانی در یاسوج بازدید کردند.

1 (2)

به گزارش «بویر نیوز»، پنج طرح مورد بازدید در یاسوج شامل بیمارستان 283 تختخوابی، استادیوم 15 هزار نفری شهید علی فتاحی، موزه، مجتمع فرهنگی هنری و پل سوم بشار است.

بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج که بین مردم کهگیلویه و بویراحمد به بیمارستان 200 تختخوابی معروف شده 283 تخت دارد که از این تعداد 83 تخت مربوط به امور اورژانسی، اتاق های عمل و مراقبت های ویژه است.

پیش بینی می شود ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج در ایام الله دهه فجر امسال و با حضور یکی از معاونان رییس جمهوری یا وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات اجرایی بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج از سال 86 در زمینی به مساحت سه هکتار آغاز شد و با پیشرفت فیزیکی افزون بر 65 درصد پیش بینی می شود که شهریور 95 افتتاح شود.

1 (1)

سید موسی خادمی افزود: در سال جاری اعتباری افزون بر 35 میلیارد ریال به اجرای این طرح تخصیص یافته و برای تکمیل و افتتاح آن نیز 220 میلیارد ریال نیاز است.

وی بیان کرد: تاکنون اعتباری افزون بر 260 میلیارد ریال برای اجرای این بیمارستان هزینه شده است.

خادمی اظهار کرد: بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج دارای هشت اتاق عمل، بخش های داخلی، زنان و زایمان، نوزادان، کودکان و مراقبت های ویژه، اورژانس، آزمایشگاه تخصصی و آی.سی.یو است.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی استادیوم 15 هزار نفری شهید علی فتاحی یاسوج از سال 86 آغاز شد و هم اکنون نیز بیش از 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خادمی ابراز داشت: این ورزشگاه مهمترین پروژه ورزشی وزارت ورزش و جوانان در کهگیلویه و بویراحمد بوده و امید است ایام الله دهه فجر امسال با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی افتتاح شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: پنجم بهمن 93 تعداد پروژه های افتتاحی و یا کلنگ زنی استان در ایام الله دهه فجر نهایی شده و قبل از آغاز دهه فجر در یک نشست خبری از سوی استاندار اعلام خواهند شد.

پژمان نیک اقبال افزود: مشکلات منطقه محروم سیلاب کلوار بویراحمد روز جمعه سوم بهمن امسال در قالب یک بازدید و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی بررسی می شود.

وی بیان کرد: مهمترین مشکلات منطقه سیلاب کلوار شامل جاده ارتباطی، فضای آموزشی، گازرسانی، بهداشتی و درمانی، آب، برق، طرح هادی و آنتن دهی تلفن همراه است.

نیک اقبال اظهار کرد: تمام مسایل و کمبودهای منطقه سیلاب کلوار در این سفر یک روزه پیگیری و راهکارهای لازم برای رفع آنها ارایه می شود.

منطقه محروم سیلاب کلوار از توابع شهرستان بویراحمد در نقطه صفر مرز کهگیلویه و بویراحمد با چهارمحال و بختیاری واقع شده و فاصله آن با یاسوج مرکز استان 130 کیلومتر است.

  1 (3)

1 (4)

1 (5)

1 (6)

1 (7)

1 (8)

1 (9)

1 (10)

1 (11)

1 (12)

1 (13)

1 (14)

1 (15)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=137159
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. RR گفت:

    این یکصدمین باره که ازاین پروژه ها بازدید شده اما همچنان بدون هیچ پیشرفتی باقی موندن.زارعی واستانداربرن کشکشونوبسابن

    • ش گفت:

      شما که این جور اتقاد میکنید این طرحخا در دورهای گذشته نماینده مورد نظرتان هم وجود داشت چرا به بهره برداری نرسید

      • ناشناس گفت:

        چرا قصد داری با لاپوشی بحثو عوض کنی؟؟ کسی از اونا دفاع کرد؟؟

      • ترو خدا گفت:

        به خدا هيچكدوم كاري نكردين واسه مردم نه اون نه اين فقط شعار كاش دو تا نماينده رو يروز مياوردين مناظره بدن …

  2. ب گفت:

    فقط بهرامی هر روز عکس با طرحهای تکراری چند سال قبل ومربوط به دولت گذشته در دی دوا نمیشه زارعی

  3. سي گفت:

    استاندار فعال وپيگير دوستت داريم

  4. بویر گفت:

    زارع فقط خوب بازدید میکنه.چیز دیگری که بلد نیست…

  5. پزشک گفت:

    ان بیمارستان به نام شهید دکتر جلیل نامگزاری شده .حرمت نخبگان شهید رانگه داریم

  6. پاتاوه گفت:

    درود بر زارعی مرد عمل و تلاش

  7. ناشناس گفت:

    زارعی مرد عمل است  و با عمل خدمت می کند 

  8. مارگون گفت:

    زارعی فعال پرتلاش با صداقت  ومردمی 

دیدگاه شما