چهارشنبه 3 دی 1393 - 0:44

امام جمعه سی سخت: فضای سیاسی مسموم استان کار را برای نیروهای بومی سخت کرده است

امام جمعه شهر سی سخت گفت: از بدو انقلاب تا کنون فضای سیاسی مسموم استان کار را برای نیروهای بومی سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار سفیر دنا حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه سی سخت در دیدار نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی که در محل دفتر نماز جمعه صورت گرفت گفت: از بدو انقلاب تا کنون فضای سیاسی مسموم استان کار را برای نیروهای بومی سخت کرده است.

 

مصباح نژاد در این دیدار دو ساعته بیان داشت :در شرایط کنونی چشم تمامی کشورهای جهان به ایران اسلامی و مسئولان آن در روابط بین الملل و داخل دوخته شده است و دلگرمی آنها به ایران است و اینکه مسئولان به خوبی در انجام وظایف خود عمل کنند بی شک تاثیر مثبتی بر جریانات جهان اسلام خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه تمامی نیرویهای انقلابی باید به فکر انجام رسالت سنگینی باشند که در نظام اسلامی بر دوش گرفته اند گفت: باید از ورود به مسائل حاشیه ای پرهیز کنیم تا از اصول اساسی نظام فاصله نگریم.

 

امام جمعه شهر سی سخت با اشاره به جریان فتنه 88 گفت :در سال 88 شاهد بوده ایم عده ای که دارای سوابق انقلابی بودند به نصایح پدر گونه مقام معظم رهبری گوش ندادند و به دنبال مسائل حاشیه ای و ایجاد شکاف بین نیروهای انقلابی برآمدند.

 

مصباح نژاد ضمن انتقاد از برخی جریانات که زود هنگام پا به عرصه انتخابات گذاشته اند افزود: همه باید بدانیم حرمت مومن از حرمت خانه کعبه بالاتر است و رسانه ها باید در این زمینه بدانند باید در جهت رشد نظام و نیروهای درون آن قلم بزنند و از تخریب نیروهای درون نظام جلوگیری کنند.

 

امام جمعه سی سخت عنوان داشت: به علت فضای بسیار بدی که از بدو انقلاب تا کنون بر فضای سیاسی استان حاکم شده است نیروهای بومی نتوانسته اند در استان بمانند و خدمت کنند و این در حالی است که شاهد حضور تعداد زیادی از این افراد در سایر استانها و در پست های کلیدی هستیم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر سی سخت در این دیدار در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به بدهی های مالی  شهرداری سی سخت افزود :لازم است مسئولان با برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح در جهت حل مشکلات این نهاد خدمتگذار گامهای موثرتری بردارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=133277
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما