سه شنبه 8 مهر 1393 - 14:53

کنگره ملی بی‌بی حکیمه خاتون (س) با 20 روز تاخیر برگزار می‌شود

فرماندار گچساران از تاخیر در برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کنگره ملی بی‌بی حکیمه خاتون (س) با 20 روز تاخیر برگزار می‌شود

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: نخستین کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) که پیش از این قرار بود در روزهای 16 و 17 مهر ماه امسال در این شهرستان برگزار شود با 20 روز تاخیر در آبان‌ ماه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) به دنبال این بودیم که برگزاری این کنگره ملی با حضور مسئولان و مقامات عالی کشور صورت گیرد.

حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س)

فرماندار گچساران تصریح کرد: در همین راستا از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در این کنگره دعوت به عمل آمد که با توجه به سفر وزیر ارشاد در روز 16 و 17 مهر ماه به همراه هیئت دولت به استان زنجان برگزاری این کنگره در تاریخ مقرر و با حضور وزیر ارشاد امکان‌پذیر نبود.

رحیمی ادامه داد: بنابراین با رایزنی‌ها و هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است نخستین کنگره ملی حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) در روزهای هفتم و هشتم آبان‌ ماه و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان و مقامات کشوری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مراسم افتتاحیه این کنگره هفتم آبان‌ ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

رحیمی عنوان کرد: مراسم اختتامیه این کنگره ملی نیز هشتم آبان‌ ماه در حرم حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) و با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی گفت: از 130 مقاله‌ای که به دبیرخانه علمی کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) ارسال شده بود، تعداد 30 مقاله در این کنگره پذیرفته شد.

فرماندار گچساران ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) و معرفی امامزاده حضرت بی‌بی حکیمه خاتون (س) دختر بلافصل امام موسی کاظم (ع) را از اهداف اصلی برگزاری این کنگره عنوان کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=122656
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کنگره گفت:

    پس چرا بویر نیوز در مورد مقالات برتر گزارش تهیه نمیکنه؟

  2. عباس گفت:

    لطفا بررسی کنید چرا مقالات برتر اعلام نمیشه مقصر کیه
    آیا دوستان و اقوام برنده شده اند

  3. ا گفت:

    شنیده  ایم داوران خودشان مقاله داشتند

  4. کنگره گفت:

    تغییر زمان برگزاری و همچنین افلاین شدن وب سایت کنگره و در کنار اون عدم اطلاع رسانی از وضعیت مقالات در سامانه ثبت مقالاتisc کنفرانس و برکناری دبیر کنفرانس اقدامات زیبنده ای در خور شان نام مبارک حضرت بی بی حکیمه نیس. به وضوح با توجه به جوایز اعلامی رد پای دخالت مشهوده. از بویر نیوز به عنوان رسانه مستقل انتظار میره فرارتر از انتشار کامنت به بررسی این موضوع بپردازه

  5. reza گفت:

    لطفا بررسی کنید
    میگن دوستان آقای محمودی رئیس دانشگاه ازاد گچساران فقط برتر شدند

  6. کنگره گفت:

    ظاهرا رسانه های استان هم سو با این اتفاقات گام بر میدارند

دیدگاه شما