سه شنبه 11 شهریور 1393 - 15:50

نهضت آسفالت در یاسوج همچنان ادامه دارد

سرپرست معاونت فنی واجرایی شهرداری یاسوج گفت: عزم شهرداری برای آسفالت و ترمیم معابر مرکز استان جدی است و نهضت آسفالت که از مهمترین اولویتهای این دستگاه اجرائی است همچنان ادامه دارد.

سید محسن رضایی یکشنبه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری یاسوج افزود: با توجه به اینکه کارخانه آسفالت شهرداری به دلائل فنی حدود یک ماه فعالیت نداشت، طی این مدت عملیات آسفالت معابر متوقف شد ولی با برطرف شدن مشکل ، روند سابق ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد : طی همین مدت برخی معابر و خیابانهای شهر یاسوج در محلات محموآباد و معصوم آباد و نیز برخی خیابانهای ارم آسفالت شد.

رضایی اظهار داشت: در حال حاضر نیز روکش آسفالت پایانه مسافربری و حاشیه میدان معلم یاسوج نیز در حال انجام است.

وی عنوان کرد: شهرداری یاسوج از مصالح و قیر کافی برای تداوم عملیات آسفالت در نقاط مختلف شهر برخوردار است که با توجه به اولویتها و نیاز مناطق مختلف شاهد بهبود وضعیت معابر در سطح شهر خواهیم بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119477
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    درود بر مهندس رضایی و شهردار محترم

  2. ناشناس گفت:

    ممنون ممنون ممنون از مهندس جاوید لطفا آبراهه ابوذر 11 را هم درست کنید خدا خیرتان دهد

  3. همشهری گفت:

    جناب مهندس:

    دولت آباد خیابان مرکز بهداشت شهید شفیعی پایین تر از مسجد قبا که جدول گذاری و آماده اسفالته تا الان 5 شهردار و 10 سرپرست شهرداری اومده و رفته و بیش از 20 درخواست داده ایم و چندین و چند بار خدمت شهردار محترم و جنابعالی مراجعه کرده ایم ولی از پل و اسفالت خبری نشده. ضمن اینکه چند بار از صدا و سیما نیز گزارش و پخش شد. امیدواریم حداقل شما همت کنید تا مشکل حل شود. درخواست کتبی اهالی – دستور شهردار و هامش نویسی جنابعالی موجود است.

  4. سید گفت:

    مهندس جان شما بیایید یه نیگاه به شاهد 15 مرکز شهر هم بیاندازید خدایی چن بار مراجعه کردیم نامه نوشتیم ولی بی نتیجه بود کامل خاکیه بررسی کنید 20بار آقای بدخش گفتش میاییم ولی هنوز خبری نیست

  5. سید گفت:

    والا تو شاهد 15 که وسط شهره خاکی هست بیایین ببینید

  6. ناشناس گفت:

    جناب رضایی ارم 15 خیلی داغونه ونصف این خیابان آسفالت شده لطفا یک فکری بحال این خیابان بکنید 

  7. یه بنده خدا گفت:

    آقای شهردار به داد کوچه های شهرک امام علی هم برسین

دیدگاه شما