شنبه 8 شهریور 1393 - 9:24

تصادف خودرو سمند با آمبولانس در گچساران منجر به فوت بیمار شد

 مسوول ایستگاه شماره 2 آتش نشانی شهر دوگنبدان گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سمند با آمبولانس منجر به فوت بیمار شد.

جانی صالحی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه که در کوی سه راهی شهر دوگنبدان رخ داد، بیمار که مردی در حدود 50 ساله بود برای گرفتن عکس سی تی اسکن به شهرستان بهبهان از توابع استان خوزستان اعزام می شد بر اثر برخورد آمبولانس با یک دستگاه خودرو سمند جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: در این تصادف دلخراش بیمار از آمبولانس به بیرون پرت شد و آمبولانس بر اثر برخورد شدید با خودروی سمند روی بیمار سقوط کرد.

مسوول ایستگاه شماره 2 آتش نشانی شهر دوگنبدان تصریح کرد: جسد قربانی این حادثه پس از عملیات امداد و نجات به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: واحد سی تی اسکن بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان به علت تعمیر یکی از قطعات به طور موقت غیر فعال است.

ستار اسدپوراظهار کرد: واحد سی تی اسکن بیمارستان شهید رجایی پس از تعمیر قطعات آن در چند روز آینده فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

وی افزود:پیگیری هایی برای جایگزینی یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام شده است و بر اساس توافق انجام شده قرار است در آینده نزدیک این وزارتخانه نسبت به خرید دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان اقدام کند.

شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در 150 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=119072
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمدی گفت:

    اخه این چه وضعشه فقط دهدشت سی تی داره  یاسوج هم  خرابه همش شعار  حداقل دروغ نگید 

  2. ناشناس گفت:

    سی تی اسکن یاسوج خراب گچساران خراب همش خراب اخ سی استان با نمایندیلش

  3. بیمارستان گفت:

    نماینده های بیچاره چکارکنند . از دست هیچکس کاری برنمی آید در تحریم هستیم یعنی همین : نبود دستگاه سی تی اسکن برای خرید . علوم پزشکی قرار شده یه دستگاه برای گچساران بیاره . گچساران تاقبل از این هم بخش خصوصی اش دارای دستگاه سی تی بود چرا شرکت نفت بااونهمه درآمد و امکانات برای بهداشت و درمان شهر کمکی نمیکنه؟

  4. گچسارانی گفت:

    خودروسمند اصلا سرعتی نداشت  در مسیر دو مانع وجود دارد 

    • ناشناس گفت:

      شما ساعت ۳:۳۰ کجا بودی که میگی سمند سرعت نداشته هر خری صحنه رو میدید میفهمید که سمندی که آمبولانس به اون بزرگی رو ندیده چطور مانه ها رو دیده لطفا بدون اطلاعات هیچ نظری ندین شما میدونید وزن آمبولانس چند تنه که یه سمند بتونه اون رو واژگون کنه……

  5. لر باغیرت گفت:

    اگه بهبهن نبی ایما لرل چی ایکردیم .

  6. سعید گفت:

    اخ تا قیومت

دیدگاه شما