دوشنبه 6 مرداد 1393 - 16:08

تهدید “کره شمالی” برای حمله هسته ای به کاخ سفید

یک مقام ارشد کره شمالی تهدید کرد : چنانچه آمریکا به تنش زایی در شبه جزیره کره ادامه دهد کاخ سفید را بمباران هسته ای می کنیم .
به گزارشبویرنیوز  به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام ارشد کره شمالی اعلام کرد : چنانچه تهدید آمریکا نسبت به تمامیت ارضی کره شمالی متوقف نشود به کاخ سفید و پنتاگون حمله اتمی خواهد کرد . 
 
“هوانگ پیونگ سو ” مدیر کل دفتر سیاسی ارتش کره شمالی در مراسم بازدید از رژه ارتش در پیونگ یانگ که به مناسبت سالگرد آتش بس میان دو کره برگزار گردید ،‌ اظهار داشت :‌ اقدامات واشنگتن تنش ها در شبه جزیره کره را تشدید می کند . از جمله این اقدامات می توان به مانورهای مشترک آمریکا و کره جنوبی و استفاده از ناوهای حامل با قدرت هسته ای از سوی ایالات متحده اشاره کرد. 
 
وی افزود :‌ چنانچه امپریالست های آمریکایی بخواهند موجودیت و حاکمیت ما را به خطر بیاندازند سربازان کره شمالی با موشک های هسته ای کاخ سفید ،‌پنتاگون و هر منبع شیطانی دیگری را به آتش می کشند . 
 
این نخستین بار نیست که مقامات کره شمالی در اظهارات خود واشنگتن و پایگاه های نظامی این دولت را به حمله هسته ای تهدید می کنند . 
 
بااین حال برخی کارشناسان بین المللی معتقدند کره شمالی راهی طولانی پیش رو دارد تا بتواند به موشک های بالستیک با برد بلند دست پیدا کنند . 
 
گفتنی است که کره شمالی بطور مستمر به آزمایش های هسته ای مشغول است و تلاش می کند قدرت اتمی خود را ارتقا دهد . 
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114206
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما