یکشنبه 5 مرداد 1393 - 10:02

پاسخی تند به منتقد گچسارانی تاجگردون

گروه سیاسی -پس از انتشار مطلبی با عنوان ” افشاگری اصلاح طلب مشهور گچسارانی از پیوند تاجگردون و سید قدرت حسینی” در سایت بویرنیوز، یکی از مخاطبان به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش بویرنیوز، فرید محمدی در ادامه نوشت: نگاهی به مجوعه مقالات آقای علیرضا کفایی در طول یک سال اخیر ، اینجانب را بر آن داشت تا با تلنگری ایشان را از خواب غفلت بیدار کنم البته اگر خود را به خواب نزده باشد ؟ چون بقول دکتر شریعتی : (خفته را می توان بیدار کرد  اما آنکه خود را به خواب زده است ، بیدار شدنی نیست).
عمده مقالات ایشان تخریب و اهانت و حتی ورود به حوزه شخصی و خانوادگی غلامرضا تاجگردون نماینده اصلاح طلب گچساران در مجلس شورای اسلامی است و اخیرا نیز پس مصاحبه حسینی بحرینی نماینده سابق گچساران ، ایشان مجددا با عینک بدبینی و توهم توطئه به میدان آمده تا برای قومیت گرایان و مخافان اصلاحات ، توسعه و آبادانی گچساران خوراکی لذیذ تهیه نمایند.
افراطگران دو جناح دو لبه قیچی اند که توسعه منطقه را به خطر می اندازند.
جناب کفایی
مصاحبه سید قدرت حسینی بحرینی ضمن اعتراف به عملکرد مثبت و تاثیر گذار تاجگردون دقیقا ترفندی بود تا  اختلافی مابین اصلاح طلبان – تاجگردون و استاندار ایجاد کند و اصولگرایان را متحد سازد و اتفاقا خواص و عقلای اصلاح طلبان در این دام وارد نشدند ولی شما که ادعای بزرگی اصلاحات و عقل کل دارید بنا بر کینه های  و عقده های شخصی تان در این دام  وارد شدید و رسم اصلاح طلبی و نقد منصفانه فرو نهادید.
شما مرقوم فرموده اید که : تاجگردون و سید قدرت دستور می گیرند تا اصلاح طلبان را قیچی کنند؟؟
برادر شما از که دستور میگیرد که اینگونه بر طبل نفاق و تزویر می کوبید ؟ شما در طول سالیان گذشته نمایندگی چندین حزب در گچساران را یدک میکشید که اعضای تکراری آن از ۴ نفر بیرون نرفته ؟ آیا این انحصار طلبی و خود حق بینی شما اصلاح طلبی است؟ اصلاح طلبان و مطلعین بررسی کنند که اعضای بنیاد ایرانیان دکتر عارف، احزاب سابق جبهه مشارکت ، سازمان مجاهدین ، انجمن اسلامی معلمان  و همبستگی گچساران در طول این چند دهه دست چند نفر بوده اند؟؟
مگر یادتان رفته ” زنده باد مخالف من” شعار سید محمد خاتمی و اصلاح طلبان بوده و هست و شما اینقد کینه و عداوت در نگرش تان و قلم تان وجود دارد که در این مسیر ، اصول اصلاح طلبی را کنار گذشته و با عینک بدبینی و توهم توطعه قلم می زند.

برادر کفایی ، شما با قراعت فاشیسی به  اصلاحات نگاه میکنید و کتب عبدالکریم سروش را از بر نموده و عبارات آنرا بی مسما، بعنوان چماقی بر سر تاجگردون فرو می کوبید . من بشما توصیه میکنم که مجددا کتب شهید مطهری ، دکتر شریعتی و سروش را بخوانید و” اندیشیدن بیاموزید” و نه اندیشه  را….
من بعنوان یک نوجوان متولد دهه ۸۰ به شما توصیه میکنم ، بجای دشمنی کور با انتخاب مردم ، راه مروت و جوانمردی پیشه کرده و به رای اکثریت مردم گردن نهید و نه آنکه نماینده مردم را ” راه یافته به مجلس بخوانید.   شما بر کدام اصول اصلاح طلبی ،کسی را که در یک رقابت دمکراتیک و آزادانه و در یک رقابت نفسگیر اعتماد مردم را جلب نموده و هر روز بر موفقیت هایش افزوده می شود ، ” راه یافته ” می نامید؟ آیا این جز دشمنی و عقده گشایی است؟
شما پدر بزرگوار!
به مقالات و نوشته های یک سال اخیر خود بنگرید و با وجدان و خدای خویش خلوت کنید و بگویید جز قومیت گرایان ، مخالفان توسعه گچساران و انحصار طلبان اقتدارگرا ، چه کسی و یا کسانی از خواندن نوشته هایتان لبخند میزند؟
در دوره تاجگردون غرور و امید در گچساران و باوی زنده شده است و در هیچ دوره ای در طول تاریخ مردم گچساران و باشت به داشتن وکیل در مجلس به اندازه این ۲ سال به خود نبالیده اند.
برادر کفایی، حتی در دوره اصلاحات و دوم خرداد هم به این اندازه از اصلاح طلبان در سطح ملی ، استانی و شهرستانی استفاده نشده است. همچون کبک سر در زیر برف نکنید چشمهایتان را بشویید و جور دیگر ببینید.
آیا شما میخواهید به جای تاجگردون نماینده شوید ؟؟ ما از شما حمایت میکنیم ، اما بشرطی رمز گشایی کنی که چرا اعضای ۵ حزب تحت تملک خانوادگی تان از انگشتان یک دست هم تجاوز نمیکند؟//؟؟؟
با احترام فرید محمدی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=114006
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شرمت الله گفت:

    درود فرید که درس خوبی به ناشناس دادید 

  2. ناشناس گفت:

    وحید عجب خوته لو دی! مدیر وابیه پاچه خواری ول کن!!

  3. ناشناس گفت:

    این قلم،  قلم بهنام عکاشه است

دیدگاه شما