دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 - 13:17

گروگانگیری پیچیده ؛ گروگانگیری یک دختر در دنا و دستگیری در شیراز

به گزارش بویرنیوز غلام‌عباس غلام‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران از عملیات رها‌سازی دختر بچه هشت ساله از دست گروگیران در این استان طی عملیات موفقیت‌آمیز در شهر شیراز و دستگیری سه آدم‌ربا خبر داد.

وی گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در شهرستان دنا مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در یکی از روستاهای این شهرستان و متواری شدن آدم‌ربایان به طرف شیراز و درخواست مبلغ یک میلیارد ریال، تلاش برای دستگیری مجرمان و راهایی گروگان آغاز شد.

غلام‌زاده با بیان این‌که فرد ربوده شده یک دختر بچه هشت ساله بود که مشخصات وی در اختیار مأموران انتظامی قرار گرفت، افزود: بلافاصله تیم‌هایی متشکل از پلیس آگاهی شهرستان دنا و مرکز استان اقدام به انجام عملیات‌های پلیسی کردند.

این فرمانده ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تیم‌های پلیس آگاهی استان با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی و با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی و ردزنی‌های گسترده در این عملیات ضربتی توانستند سرکرده این باند را که با خودروی پراید در یکی از خیابان‌های اصلی شهر شیراز در حال تردد بود شناسایی و عملیات برای دستگیری وی آغاز کردند.

وی ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به دستور توقف پلیس قصد فرار داشت که با عکس‌العمل سریع پلیس آگاهی استان و طی یک عملیات تعقیب و گریز خودروی پراید متوقف شد.

غلام‌زاده عنوان کرد: فرد دستگیر شده ناچار به اعتراف و محل اختفای فرد گروگان گرفته شده را در اختیار مأموران پلیس قرار داد که مرحله دوم عملیات آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس بلافاصله به محل اعزام و با رعایت جوانب احتیاط دختر بچه را داخل خانه‌ای که در چنگال آدم ربایان شامل یک مرد و زن جوانی بودند نجات داد.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر سه گروگانگیر با همکاری یکدیگر اقدام به گروگانگیری و اخاذی کردند، افزود: متهمان با اعتراف صریح به بزه ارتکابی خود پس از تشکیل پرونده و تشکیل شاکی پرنده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=101150
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    متاسفم براشون بچه 8 ساله چه گناهی داره

  2. حامد گفت:

    اين آدمهاي كثيف را اعدام كنيد

  3. هستی گفت:

    درصورتی که باقاطعیت تمام بامجریان برخوردنشودجرم وجنایت وارتکاب به این گونه جرمهابیشترخواهدشدای ….بدان شایدفرداهم فرزندشمابه این طریق دزدیده شودپس رحم وشفقت جایزنیست

  4. مرضیه گفت:

    خاک توسرشون.خدالعنتشون کنه.

دیدگاه شما