پنجشنبه 28 فروردین 1393 - 1:43

بازیکن بی‌غیرت را از رختکن تیم شهرداری بیرون انداختم

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: مجبور شدم پس از بازی با تیم نساجی قائمشهر در آخرین هفته لیگ آزادگان بازیکن بی‌غیرت را از رختکن تیم بیرون بیاندازم.

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، صمد اکبری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با ابراز ناراحتی از سقوط تیم فوتبال شهرداری یاسوج به لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار کرد: عوامل زیادی باعث این سقوط شد که امروز جای طرح این موضوع نیست بلکه هر سخن جای خود را دارد که در موقع مقتضی علل آن بررسی می‌شود.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج به موضوعی که طی چند روز گذشته در عرصه رسانه‌ای استان مبنی بر زد و خورد بازیکنان تیم و کتک‌کاری یکی از بازیکنان تیم توسط کاپیتان شهرداری صورت گرفته اشاره کرد و گفت: دوست داشتم که سایت‌های استان با بازیکنی که برای تیم این شهر غیرت و تعصب به خرج نداده مصاحبه و گفت‌وگو نمی‌کردند.

اکبری سپس با بیان حاشیه‌ای که پیش از بازی تیم شهرداری با نیروی زمینی تهران و سپس در بازی با نساجی قائمشهر پیش آمد، افزود: پیش از بازی با نیروی زمینی به اتفاق حسن هوری از بازیکنان خواستیم تا همه مشکلات را کنار گذاشته و برای موفقیت تیم در دو بازی آینده هم قسم شوند و به همین خاطر از بازیکنان خواستیم آنهایی که دلشان با تیم نیست خودشان کنار بروند.

اکبری ادامه داد: چند روز بعد از بازی با نیروی زمینی که موفق به شکست این تیم شدیم یکی از بازیکنان تیم شهرداری به ما مراجعه کرد و از تصمیم خود برای بازی نکردن در دیدار با نساجی قائم‌شهر گفت و این‌طور وانمود کرد که مسئولان تیم نساجی وی را تهدید کرده‌اند و حتی روی نیمکت هم نمی‌تواند قرار گیرد چرا که به وی فحاشی می‌کنند.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: به اتفاق حسن هوری دروازه‌بان با سابقه تیم، این بازیکن را نصیحت کردیم که کسی نمی‌تواند با تو برخورد کند و در فوتبال همیشه از این‌گونه موضوعات وجود داشته اما کسی نتوانسته و نمی‌تواند مانع بازی یک بازیکن شود.

اکبری گفت: اما این بازیکن در انتهای گفته‌های خود این‌گونه اظهار کرد که دلش با تیم شهرداری نیست که در همین حین حسن هوری قصد داشت با این بازیکن به دلیل گفتار زشت و ناپسند برخورد کند که اجازه ندادیم.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه گفت: روز بازی این بازیکن خود را به دندان درد زد که وی از اردوی تیم با تصمیم کادر فنی و بازیکنان کنار گذاشته شد.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری این عمل غیر حرفه‌ای بازیکن تیم شهرداری یاسوج را همه ماجرا ندانست و اظهار کرد: بازیکن تیم شهرداری با خودروی مربی تیم مقابل، وارد محل مسابقه شد که این حرکت نهایت وقاحت را نشان می‌داد.

اکبری این اقدام بازیکن تیم شهرداری یاسوج را غیر قابل تصور دانست و گفت: بعد از بازی این بازیکن قصد ورود به رختکن تیم ما را داشت که به دلیل بروز چنین رفتار غیر حرفه‌ای و ناپسند وی را محترمانه از رختکن بیرون کردم و هیچ‌گونه کتک‌کاری در میان نبود.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج از جوسازی این بازیکن در دیدار رفت با نساجی در شهر یاسوج سخن به میان آورد و گفت: در آن بازی هم به دروغ گفته بود که از من خواسته‌اند در برابر نساجی بازی نکنم که این دیگر از حرف‌های عجیب فوتبالی است.

وی با خطاب قرار دادن این بازیکن گفت: شما در مدت پنج سال بازی خود در تیم نساجی پنج بازی هم نکرده‌ای که این‌گونه فوتبال شهر یاسوج و فوتبال نساجی را به بازی گرفته‌ای.

اکبری افزود: بی‌شک به دلیل این کار بازیکن یاد شده تیم فوتبال شهرداری یاسوج از وی شکایت خواهد کرد تا شاهد این‌گونه رفتارهای غیر حرفه‌ای و ناشیانه از سوی برخی بازیکنان نباشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=100458
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پیشکسوت گفت:

    با سلام ،ببخشید که من این لفظ را بکار میگیرم ،بی غیرت خود شما هستید آقای صمد اکبری که تیم را با باند بازیهایت نابود کردی،وامسال با شوهر خالت تیم را به دسته دوم سقوط دادی.با تشکر باز هم ببخشید

  2. غیربومی گفت:

    بنظرم صمد اقا درست میگند کلمه بی غیرت درست نیست به بازیکن بومی خودتون بگید بهترین بازیکن شما همین صمد اقا بود…..بای

  3. سهیلاپژوهش گفت:

    سلام دایی من بی غیرت نیست ولی یه کم لجبازه دنبال منافع خودش نیست غرورزیادداره

دیدگاه شما