یکشنبه 29 مرداد 1391 - 0:01

یاسوج اول شهریور 91 میزبان جشنواره فرهنگی دانش آموزان كشور

بویرنیوز: ‘پرویز طاهری’ در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره فرهنگی، پژوهشی و ادبی دانش آموزان سراسر كشور افزود: 256 دانش آموز پسر و دختر مقطع متوسطه برگزیده كشوری، 15 داور ملی، تعدادی مربی، سرپرست و عوامل اجرایی و 20 نفر از مسوولان وزارت آموزش و پرورش در این جشنواره شركت خواهند كرد.
وی بیان كرد: این جشنواره به عنوان یك رویداد مهم فرهنگی از اهمیت خاصی برخوردار است و به همین دلیل می بایست به نحو مطلوب و با كمترین مشكلات و كمبودها برگزار شود.
طاهری اظهار داشت: جشنواره فرهنگی، پژوهشی و ادبی دانش آموزان سراسر كشور در سه رشته شعر، داستان نویسی و مطالعه و تحقیق برگزار می شود و از مجموع 256 دانش آموز شركت كننده در آن هشت نفر اهل كهگیلویه و بویراحمد است.
وی عنوان كرد: اقدامات، برنامه ریزی ها و پیش بینی های لازم برای برگزاری هر چه مطلوبتر این جشنواره با تشكیل 10 كمیته و یك ستاد انجام شده است.
طاهری كمیته های تشكیل شده برای برگزاری جشنواره فرهنگی، پژوهشی و ادبی دانش آموزان سراسر كشور را شامل كمیته افتتاحیه و اختتامیه، روابط عمومی و تبلیغات، حفاظت و حراست، پذیرش و اسكان، بهداشت و تغذیه، پشتیبانی و خدمات، فنی و دبیرخانه، هماهنگی، ارزشیابی و فوق برنامه اعلام كرد و ابراز داشت: ستاد برنامه ریزی و اجرایی نیز در زمینه برگزاری این جشنواره فعال شده است.
مدیركل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد افزود: مهمترین اهداف پذیرش میزبانی این جشنواره شامل معرفی پتانسیل ها و نقاط قوت استان و بیان توانمندی های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی آن است.
طاهری گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی، پژوهشی و ادبی دانش آموزان سراسر كشور در كهگیلویه و بویراحمد دارای مزایا، فواید و آثار مثبت متعددی است كه از مهمترین آنها می توان به كسب تجربه و مهارت آموزی دانش آموزان این استان، افزایش حس رقابت پذیری آنان، آگاهی دانش آموزان استان از استعدادها و قابلیت های خود و آشنایی هر چه بیشتر آنان با قومیت ها و فرهنگ های مختلف كشور اشاره كرد.
وی بیان كرد: به منظور معرفی هر چه بیشتر جاذبه های گردشگری كهگیلویه و بویراحمد و رونق صنعت توریسم این استان دانش آموزان شركت كننده در جشنواره از اماكن تفریحی و مذهبی استان بازدید می كنند.
طاهری اظهار داشت: در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی، پژوهشی و ادبی دانش آموزان سراسر كشور برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، مذهبی، ورزشی و علمی اجرا خواهد شد.
وی با اشاره به اینكه همكاری و تعامل دستگاه های مختلف اجرایی كهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این جشنواره مطلوب و رضایت بخش بوده، عنوان كرد: از خبرنگاران، مطبوعات محلی و رسانه های ارتباط جمعی استان انتظار می رود برای اطلاع رسانی و پوشش خبری هر چه مطلوبتر جشنواره از هیچ تلاشی دریغ نكنند./س

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9997
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما