یکشنبه 24 فروردین 1393 - 21:49

پناهپوری: تغییرات جدید در اداره کل ورزش استان را باید به فال نیک گرفت

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت که می بایست تغییرات جدید در راس اداره کل ورزش و جوانان استان را به فال نیک گرفت.

بویرنیوز به نقل از کبنااسپورت؛

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت که می بایست تغییرات جدید در راس اداره کل ورزش و جوانان استان را به فال نیک گرفت.

panahporiاسماعیل پناهپوری در گفت و گو با کبنااسپورت در رابطه با تغییرات در راس اداره کل ورزش و جوانان گچساران اظهار داشت: تغییرات در هر نهادی طبیعی است و سکان دار هر مجموعه ای برای پیشبرد اهداف سازمان، تغییراتی را لحاظ می کند و اداره ورزش وجوانان استان از این قضیه مثتثنی نیست.

پناهپوری در ادامه گفت: به عنوان خادم کوچک ورزش استان و شهرستان گچساران، به نوبه خود به آقایان عنبریان و شاکری که به تازگی مسئولیت معاون توسعه منابع و پشتیبانی و نیز معاون فرهنگی و امور جوانان استان را عهده دار شده اندتبریک عرض می کنم و امیدوارم با توجه به نیروی جوانی و همچنین استعداد و انگیزه آنان برای رشد هرچه بیشتر ورزش و امورات جوانان استان شاهد پیشرفت دیارمان در این زمینه باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران همچنین از آغاز فراخوان عمومی برای ثبت تشکل های مردم نهاد امورجوانان این شهرستان خبرداد.

وی بیان کرد: جوانان علاقمندان در زمینه های مختلف با شرایط خاص و ثبت درخواست از ۲۵ فروردین لغایت ۱۹ خرداد مصادف با روز جوان می توانند به اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران مراجعه کرده و از مزایای سمن ها بهره مند شوند.

پناهپوری در پایان یکی از برنامه های امور فرهنگی و جوانان شهرستان گچساران در سال جدید را افزایش تعداد موسسات خیریه مردم نهاد با محوریت ازدواج جوانان دانست.

به گزارش کبنااسپورت صبح امروز و طی احکامی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، جهانبخش عنبریان بعنوان معاون توسعه منابع و پشتیبانی و همچنین سید‌ رحمت‌الله شاکری بعنوان معاون فرهنگی و امور جوانان معرفی شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=99922
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما