شنبه 28 مرداد 1391 - 10:27

اقتصاد مقاومتي و سفره هاي رنگين ادارات كهگيلويه وبويراحمد

پايگاه خبري تحليلي بويرنيوز: با گذشت اندك زماني از طرح نظريه اقتصاد مقاومتي از سوي رهبرمعظم انقلاب براي مقابله هوشمندانه با تحريم هاي آمريكا و غرب عليه ملت ايران و عليرغم تاكيدات فراوان براي نهادينه شدن فرهنگ اقتصاد مقاومتي از سوي مسئولان و سازمان هاي دولتي، اما متاسفانه در ماه مبارك رمضان چيزي غير از رهنمودهاي مقام معظم رهبري در ادارات استان به اجرا گذاشته مي شود.

در حالي كه تئوري اقتصاد مقاومتي بايد از سوي ادارات و دستگاههاي دولتي به ساير مردم و سازمان ها تبليغ و فرهنگ سازي مي شد اما متاسفانه اين روزها شاهد اين هستيم كه اين شعار مقام معظم رهبري توسط مسئولان بر زمين مانده است.

مراسمات پر هزينه افطاري ادارات استان كه بعضا با چند نوع غذا سرو مي شود و تنوع و رنگارنگي در آن موج مي زند با بيانات رهبر معظم انقلاب فرسنگ ها فاصله دارد.

مراسم افطار برخي از ادارات به حدي پر هزينه و ريخت و پاشي برگزار مي شود كه بخش عمده اي از غذاي تدارك داده شده راهي سطل هاي بزرگ زباله مي شود و بخش عمده اي از بيت المال به همين راحتي تباه مي شود.

اميد است تا مسئولان استان نسبت به اين گونه وقايع بيشتر متوجه باشند و بجاي برخوردهاي شعارگونه و تبليغي با منویات رهبر انقلاب، به برخورد عمل گرايانه دست بزنند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=9913
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ج.س گفت:

    با سلام
    این اعمال و مسایل مصداق بارز شوخی و ضرب المثلیه که در مورد برخی بزرگان گفته میشه که هر موقع چیزی رو حکم می کنند واسه مردمه نه واسه خودشون، حالا ادارات ما هم شده همین…..

  2. ناشناس گفت:

    در حالی که برای اضافه کار و حقوق پرسنل مشکلاتی وجود دارد این هزینه های از کیسه خلیفه برای چیست.

  3. عبدل گفت:

    با سلام
    منويات. صحيح است نه منديات
    إصلاح كنيد.

  4. کلاغ گفت:

    که بخریت په چه منشه

دیدگاه شما