چهارشنبه 20 فروردین 1393 - 0:58

خدا را شکر که تیم شهرداری یاسوج سقوط کرد!

گروه ورزشی – بالاخره انتظارها به سر رسید و تیم شهرداری یاسوج به لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.

به گزارش بویرنیوز، تیمداری فی نفسه کار خوب و ارزشمندی است و البته خود یکی از فرصت هایی است که برای معرفی یک منطقه یا شهر می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

بنای تیم شهرداری یاسوج از ابتدا اشتباه گذشته شد و این تیم که از ابتدا با صرف هزینه های گزاف و استفاده از بازیکنان غیربومی و حتی خارجی پا به عرصه گذاشت از ابتدا تاکنون با روندی نوسانی و خسته کننده نتیجه گرفته و هیچگاه نتوانسته در مقام یک تیم مدعی در لیگ ظاهر شود.

پرداخت دهها میلیاردها تومان از ابتدا تاکنون برای سرپا نگه داشتن تیمی که جز نام آن چیزی دیگری از آن متعلق به این شهر و دیار نیست خود البته جای تامل است.

شاید تنها فایده این تیم برای پر کردن اوقات بخشی از جوانان بوده که خود را با بازی های آن سرگرم کرده اند.

وقتی کارگران شهرداری نمی توانند حقوق دریافت کنند و یا کارمندان اخراج می شوند و یا حقوقشان دیر به دیر پرداخت می شود چه لزومی برای نگه داری تیمی داریم که لااقل برای بودنش باید سالی چندمیلیارد تومان هزینه کنیم.

وقتی هیچ سازمانی خود را ملزم به حمایت از این تیم نمی داند و علیرغم قرارداد سازمان ورزش و جوانان برای تقبل 50 درصد هزینه های این تیم، زیر حرفش می زند و تازه برای زمین تمرینش هم پول می خواهد، چه دلیلی برای بقای شهرداری هست.

وقتی استاندار عزیز برای حمایت تیم در خواب زمستانی است و برای آخرین بازی جایزه می گذارد، چرا تیم شهرداری باید وجود داشته باشد.

وقتی در این چند سال نتوانسته ایم با وجود این همه جوان توانمند و مستعد، تیم شهرداری را بومی سازی کنیم ، چه دلیلی برای بقای این تیم داریم.

وقتی حق کارگران و مردم یاسوج را به حلقوم بازیکنان و مربیانی که دلی در گرو این تیم نداشته و برد و باخت تفاوت چندانی برایشان نداشته، چرا باید باشند.

پس خدا را شکر که باختیم و هر جای جلوی ضرر را بگیریم منفعت کرده ایم.

تنها یک نکته امیدوارمان می کند و آن هم تیم امید شهرداری است، تیمی سراسر بومی و بسیار توانمند که در آینده نزدیک در قامت یک تیم لیگ برتری خواهد توانست به آرزوهای مردم و جوانان این شهر جامه عمل بپوشاند

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=99074
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    حرفت رو قبول دارم.در استان های دیگه مثلا اصفهان ،کارخانه سپاهان و ذوب آهن مبلغ سنگینی رو که باید به عنوان مالیات به دولت بدن با مجوز قانونی صرف فوتبال می کنن،هم برندشون رو تبلیغ میکنن و هم شهرشون رو یکی از مدعیان فوتبال کردن و هم جونها رو سرگرم کردن . در استان بدون صنعت ما صرف پول بیت المال خصوصا بودجه شهرداری در عین عقب افتادگی زیرساخت های شهری،بیکاری و… کاریست بسیار ا ح م ق ا ن ه
    سقوط شهرداری را باید جشن گرفت،به خیابان ها ریخت و بوق زد و….

  2. دنا گفت:

    اقای شهرداراین هم ازمدیریت شما…دودستگی وعدم مدیریت باعث سقوط شهرداری شد..وقتی شهردارروزاول کارازانحلال تیم شهرداری صحبت کردونتوانستنداینکارراعملی کندباعدم همکاری بصورت قانونی باعث سقوط شدند…ایکاش پارسال بافروش امتیازشهرداری درامدی عایدمامیشد.

  3. ناشناس گفت:

    چرت و پرت میگی

  4. علی گفت:

    واقعا خدا رو شکر که سقوط کرد!!
    تا حالا تیتر به این قشنگی نزده بودین!!!
    شهرداری به جای تیمداری بره روکش آسفالت خیابونا رو انجام بده که خیلی وضعیت فجیعی دارن!!
    برای کل مجموعه شورای شهر و شهرداری متاسفم که معلوم نیست چیکار میکنن!!

  5. همشهری یاسوجی گفت:

    حتما از ورزش سر در نمیاری

  6. ارشد برق گفت:

    درود بر مهندس جاوید و تیم داریش…

  7. احمد گفت:

    شهرداری شیراز با درآمد دهها برابری شهرداری یاسوج حاضر نشد برای بقای تیم فجر سپاسی در لیگ برتر بیش از 200 میلیون آن هم با شرط و شروط فراوان به این تیم کمک کند، ولی شهرداری یاسوج سالی چند میلیارد
    واقعا شهر این چند سال که عده ای از اعضای شورای شهر و شهردارها عملکرد خود را پشت این تیم پنهان می کردند عقب افتاد.
    واقعا وضعیت آسفالت شهر فاجعه بار است و تنها تفاوت آن با جاده خاکی بلند نشدن گرد و خاک است. با این پولها به مرور زمان این چند سال الان می شد تمام خیابانهای شهر بالاترین کیفیت آسفالت رو داشته باشند.

  8. علی گفت:

    خدا را صد هزار بار شکر تا دست سوئ استفاده کننده گان از بیت المال کوتاه شود

  9. فوتبالی گفت:

    این تیمو تنها کسی که نابود کرد شخص …. بود که با لابی گری این تیم به این ضعیفی رو بست والبته پول دلالیشو هم گرفت از اون طرفم ….وفوتبالو برا همیشه نابود کردن.

    • فوتبالی گفت:

      اگه قراره اسم آقایونو حذف کنید برا چی مطلبو درج میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.برا یه رسانه جای تاسف داره که مانع شفاف سازی میشه.

  10. مهدی گفت:

    شهردار به اهدافش رسید .

    شهردار خسته نباشی

  11. محسن گفت:

    واقعا حقش بود.مسئولان شهرداری به فکر هر کاری بودند جز تیم شهرداری

  12. ناشناس گفت:

    وقتی در شهر یاسوج راه میروی اینگار در روستا راه میروی خاک تو سر من با شهرم

    • رضا گفت:

      چرا خاک تو سر تو، تو که مالیات میدی عوارض میدی و هزار پرداختی دیگه…
      پس خاک تو سر مدیرانی که اینجوری مدیریت میکنن

  13. i گفت:

    مهمترین کار سرگرمی جوانها بود که انجام میداد دیگه چی میخاستی بویر مغرض

  14. پاسخ به دنا گفت:

    دوست عزیز که می گی این هم ازهم از مدیریت شما (شهردار)مدیرت شهردار در تیم داری نیست در شهرسازی وایجاد فضای مناسب برای شهروندان است .تیم داری وظیفه شهرداری نیست

  15. ناشناس گفت:

    مهندس جاوید مبارک متشکر از سوقاتی که برای مردم این شهر اوردی

  16. علی گفت:

    الهی تیم شهرداری بخوره زمین هوا بره  – نمی دونم تا  کجا بره – ما این تیم رو نداشتیم –  

  17. بو بو می گفت:

    او شلو بورتو با بازی کردنتو

  18. تهرانی گفت:

    انصاف داشته باشیم .اگه این پولی که در اختیار بازیکنای تهران قرار میدن رو نصف نصف نصفشو خرج بازیکنای ما بکنن هر کدومش میشن واسه خودشون یه پا مارادونا .

  19. فرشید طاهری گفت:

    دارید یه طرفه به قاضی میرید و شما صورت مسئله رو پاک می کنید حالا چون مدیران استانی ما بی عرضه هستند نباید مثل بقیه شهرهای ایران تو لیگ تیم داشته باشیم آیا می دونستین قبل از اینکه تیم شهرداری تشکیل بشه هیشکی بلد نبود یاسوج کجاست این هنر مهندس بهرامی بود که هم شهر را به بهترین نحو اداره می کرد هم تیمداری می کرد با قدرت .
    که بی شک اگر هنوز در مسند بود تیم شهرداری الان به جای لیگ 2 الان در لیگ برتر حضور داشت 

  20. بویر احمد گفت:

    حالا که باید قدر شناس زحمات بهرامی بود  کسی که یاسوج را اول با پیشنهاد پایتخت طبیعت  و بعد با تیم شهرداری معرفی کرد تیم شهرداری آبروی بویر احمد بود تیم شگفتی ساز  به دلیل عدم مدیریت نابود شد  واقعا جای تاسف داره

  21. مرضیه گفت:

    واقعاپولشونوخرج چیزای بیخودی میکنن.اینهمه کارگروکارمندفقیروگشنه داریم.شماکه انقدازتیم دفاع میکنین لاشک تابحال گشنگی روتجربه نکردین.انشالله که تیم شهرداری به هیچ جانرسه واین هزینه ها من بعد جای درست مصرف بشه.

  22. ناشناس گفت:

    مشکل شهرداری 3نفربودندکه تیم را دو شقه کردندوباند درست کردندوتیم رانابود کردند.آقای دامیده .کورش موسوی.دکتر مروج.شک نکنید

دیدگاه شما