شنبه 16 فروردین 1393 - 0:55

شکست نیروی زمینی از شهرداری یاسوج /امیدها یاسوجی‌ها برای بقا زنده ماند

تیم فوتبال شهرداری یاسوج در لیگ دسته اول فوتبال موفق به شکست تیم نیروی زمینی تهران شد.

به گزارش بویرنیوز، عصر امروز در چارچوب یک دیدار عقب افتاده در لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم‌های نیروی زمینی تهران و شهرداری یاسوج به مصاف هم رفتند.

این دیدار که پس از بارش برف سنگین در یاسوج با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم تهرانی اعلام نتیجه شده بود سرانجام با اعتراض تیم فوتبال شهرداری یاسوج برگزار شد.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج در این دیدار نفس‌گیر موفق به شکست دو بر یک حریف تهرانی خود نیروی زمینی شد تا بتواند امیدهای خود برای بقا در این رده از لیگ فوتبال کشور را زنده کند.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج با این بازی و کسب این نتیجه با 28 امتیاز در همسایگی تیم فولاد یزد قرار گرفت و همه چیز برای سقوط به هفته آخر این بازی‌ها کشیده شد.

با این پیروزی تیم‌های شهرداری یاسوج و فولاد یزد هر دو با 28 امتیاز در کنار هم رقابت فشرده‌ای برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال کشور دارند.

اما در این میان شاید کار تیم فولاد یزد سخت‌تر باشد چرا که این تیم باید در روز 19 فروردین به مصاف نیروی زمینی برود که خود در خطر سقوط قرار دارد.

نیروی زمینی با این شکست با همان 30 امتیاز بالاتر از فولاد یزد و شهرداری قرار دارد و در بازی آخر خود مجبور است در خانه فولاد یزد را شکست دهد.

شهرداری یاسوج نیز برای ماندن در لیگ فردا راهی مازندران می‌شود تا در ورزشگاه وطنی شهر قائمشهر میزبان شاگردان نادر دست‌نشان باشد که برای کسب اعتبار بیشتر در لیگ آزادگان آن‌ها نیز چشم به سه امتیاز دیدار با شهرداری یاسوج دوخته‌اند.

منبع: فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=98275
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما